KOMOGENOTquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Niet KOMO kopenBen je kanker pauper ofzo?
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:44 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog die bio-godinnenvuilniszak van je ma volgegooid met zaad. Was wel meer dan 50L though.
Van wie is dat boodschappenautootje?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Komo(grijs), net als de gepimpte Audi A3 1.4 van @:socios
Nardo Grey KOMO Edition 1/100quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Komo vuilniszakken zijn toch veel donkerder?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:17 schreef tja77 het volgende:
Komo vuilniszakken zijn toch veel donkerder?
WELKOM BIJ JONKquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er nog wel hoor, maar inderdaad niet meer de standaard. Het lijkt wel of die trekbanden de standaard zijn nu... terwijl als je die dingen vol aantrekt dan is de zak nog bij lange na niet dicht en moet je er zelf alsnog een knop in zetten en dat gaat lastig als dat ding erg vol zit. Waardeloos.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef NaarMensje het volgende:
Ik kom die bijgeleverde witte strips überhaupt nergens meer tegen, wat een kansloze dingen waren dat me zeg.
Dat verschilt per gemeente. Bijv. gemeente Rotterdam doet er helemaal niks aan.quote:Sowieso doe ik tegenwoordig weken met een zak sinds het PMD gescheiden wordt opgehaald, goed om te zien dat de gemeente daar op inspeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |