Hij zegt dat de app met kleuren de GEZONDHEIDSTOESTAND van de apphouder aangeeft.quote:
Het kost wat om een deuger te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:17 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Verrassend.. je neemt een vaccinatie en weken later ben je besmet.
Wat ik laatst al zei. In A’dam begonnen ze ook met vaccineren bij een paar mensen en elke dag een paar extra erbij. Zodat het over drie weken net lijkt of er een groeiende uitbraak is.
Die lockdowns moeten er komen in november, anders halen we de urgenda doelstellingen niet. Wordt nog spannend met die wet. Popcorn time.
Welke urgenda doelstellingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:17 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Verrassend.. je neemt een vaccinatie en weken later ben je besmet.
Wat ik laatst al zei. In A’dam begonnen ze ook met vaccineren bij een paar mensen en elke dag een paar extra erbij. Zodat het over drie weken net lijkt of er een groeiende uitbraak is.
Die lockdowns moeten er komen in november, anders halen we de urgenda doelstellingen niet. Wordt nog spannend met die wet. Popcorn time.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ssen-in-2020-gehaaldquote:Op donderdag 11 augustus 2022 04:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Welke urgenda doelstellingen?
quote:In week ruim 3500 vaccinaties tegen apenpokken, kleine toename aantal zieken
Tot en met gisteren zijn in totaal 5541 mensen gevaccineerd tegen apenpokken. Dat zijn er 3565 meer dan een week geleden. In alle 25 GGD-regio's kunnen mensen zich nu laten inenten, meldt het RIVM.
In Amsterdam zijn de meeste mensen gevaccineerd: in totaal 1970. Hoeveel mensen een uitnodiging hebben gekregen om zich te laten vaccineren, is niet bekend. Daarom kan ook niets gezegd worden over de bereidheid tot vaccineren onder de risicogroepen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)leine-toename-zieken
Het is stil aan de overkant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:18 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het wordt ons zo wel heul erg gemakkelijk gemaakt om gelijk te krijgen. Je hoeft er amper moeite voor te doen om iets bizars te ontdekken. Wacht maar tot mensen dood neervallen en wat voor paniek uit zioets ontstaat. Daar kan geen beflap/avondklokje/CoViD-pasje tegenop...
Ik vind het geen gekke what ifquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een what if, sinds dit niet echt een Covid opmerking is maar dit wel beetje het drukste BNW forum is waar we voorheen al veel WEF plannen hebben aangekaart.
Ik kom steeds meer berichten tegen dat een hoop banken in China op omvallen staan, dat de vastgoedmarkt op instorten staat. Wel zag ik net dat in heel veel van die banken en vastgoedmagnaten een oude bekende oververtegenwoordigd is "Blackrock". Zou dit niet een heel vies spel zijn? Blackrock gaat ten onder door China (waarschijnlijk afgesproken). En alle Jan Modaals die daar hun geld gestald hebben zijn eigenlijk alles kwijt. Huis etc. Easy win for property...
Vanguard neemt de "bezittingen" over tegen habbekrats en 50% van de Amerikanen is alles kwijt. Cijfers over Europa durf ik niet te schatten.
https://www.bloomberg.com(...)six-months#xj4y7vzkgquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een what if, sinds dit niet echt een Covid opmerking is maar dit wel beetje het drukste BNW forum is waar we voorheen al veel WEF plannen hebben aangekaart.
Ik kom steeds meer berichten tegen dat een hoop banken in China op omvallen staan, dat de vastgoedmarkt op instorten staat. Wel zag ik net dat in heel veel van die banken en vastgoedmagnaten een oude bekende oververtegenwoordigd is "Blackrock". Zou dit niet een heel vies spel zijn? Blackrock gaat ten onder door China (waarschijnlijk afgesproken). En alle Jan Modaals die daar hun geld gestald hebben zijn eigenlijk alles kwijt. Huis etc. Easy win for property...
Vanguard neemt de "bezittingen" over tegen habbekrats en 50% van de Amerikanen is alles kwijt. Cijfers over Europa durf ik niet te schatten.
mensen waren echt gestoord, maar ook niet zo vreemd na alle propaganda praat op de TV, Miste de scene van die oma die haar kleinkind kon knuffelen het een soort douche scherm ertussenquote:
welcome to China 2.0quote:
en de vrijheid...quote:
"Oh Hans doe je mondkap op! een nieuw virus komt eraan!"quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)VTubIOnBew&fs=e&s=cl
In het oosten van China zijn 35 mensen besmet geraakt met een nieuw virus. Het Langya-virus zou zijn overgesprongen van spitsmuizen op mensen en is familie van het dodelijke hendravirus. Dat meldt persbureau Bloomberg op basis van een publicatie in het gezaghebbende New England Journal of Medicine.
Rennen gillen etc
Welcome to china 2.0quote:
Ja dat wisten ze niet he dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden en dat je er uiteindelijk niet mee weg komt door onnadenkend bevelen op te volgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:26 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Alles leuk en aardig, maar als er wel ooit de pleuris gaat uitbreken over eventuele nevenschade na x jaar, mag ik hopen dat ze dit niet gaan verhalen op al die GGD’rs.
https://www.ad.nl/binnenl(...)hadeclaims~a2b1e518/
(Paywall, maar je kan het nog net lezen..)
Lijkt leuk dit, dat de staat zegt mee te betalen over 5 jaar, maar de zin “aan bijwerkingen die op het moment van toedienen nog niet bekend waren”. Al die hartklachten en verlammingen, zaten in de initiële bijwerkingen lijst. Dus een redelijk holle belofte, lijkt mij zo.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:49 schreef oppiedoppie het volgende:
En die oversterfte neemt ook al jaren toe. Terwijl er normaal gesproken na een of twee jaar oversterfte duidelijke ondersterfte komt.
Maarja, alleen als je tijdens het prikken dood neervalt zou dat mogelijk door het vaccin kunnen komen. Maanden later telt het niet meer. Langetermijn bijwerkingen bestaan niet volgens velen en daar is niet aan te tornen. En nu weten we dus niet waardoor er oversterfte is. Uitgestelde zorg is het beste waar ze mee komen.
Maar bijna iedereen was het er mee eens dat het een goed idee was om op de top van een pandemie een vaccin ,die totaal anders was dan vorige vaccins, en versneld zijn getest, masaal aan het volk te geven.
Waar zijn de cijfers hoeveel van die oversterfte gevaxxt was en hoeveel niet? Want Hugo heeft alle adressen van de ongevaxxten dus hij zou het moeten kunnen weten.
Ik hoop zo van niet maar vrees het ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |