Er wordt niet in Frankrijk gevoetbald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
In Frankrijk kunnen ze gewoon helemaal niet voetballen
Misschien kan iemand nog roepen dat dit in Monaco is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
Eens, ik weet niet wat ze daar doen maar met voetbal heeft het niks te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt niet in Frankrijk gevoetbald.
Maar dit is in Monaco.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
Dat neemt niks weg van het feit dat ze in Frankrijk niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt niet in Frankrijk gevoetbald.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:25 schreef Enawh het volgende:
Iemand een screen of foto van die rare klok waar jullie het telkens over hebben?
Dat heb ik altijd met die rare gele M langs de snelweg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal gestoord van die M.
Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kan iemand nog roepen dat dit in Monaco is.
Nou, precies dat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Dit is niet te harden anders.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
PSV mag wel een rondje verder komen. RuudGod.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal gestoord van die M.
Wat dacht je dan met deze as?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:30 schreef fetX het volgende:
Als PSV zelf het spel moet maken is het echt niet veel he.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dacht je dan met deze as?
lekker man, de tijd vliegt voorbij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet gespeeld.
Maar veel te verslavend die zooi.
Het is ook niet dat het mij verbaast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht echt weer een Schmidt-jaar eigenlijk. Zit te weinig in de selectie voor goed voetbal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |