abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8305539
Eindelijk. Vrouwen begluren zonder gepakt te worden.
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:48:03 #3
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8305578
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:45 schreef Poepoog het volgende:
Eindelijk. Vrouwen begluren zonder gepakt te worden.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8305602
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:48 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Samen een pak leasen?
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:50:16 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8305618
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Samen een pak leasen?

ja lijkt me wel een goed idee.
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:50:27 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8305622
Ik vind het wel raar dat de hand niet zichtbaar is als deze, vanuit de camera, zich achter de bal bevindt. Deze zou zichtbaar moeten zijn,.. of vergis ik me nu?
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:50:42 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_8305627
Dit is echt fucking cool.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:50:59 #8
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8305631
maja... ontzichtbaar.... eerder doorzichtig, want het pak is nog steeds waar te nemen.
pi_8305649
mja...sorry, tissssuuuhhhh 1:51

nie eens zo laat trouwens

bumm inc.
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2003 @ 02:39:54 #10
21636 Feestkabouter
pi_8306074
Peewee: helemaal gelijk, dat dacht ik ook meteen. Naast natuurlijk het feit dat je bij voorbaat weet dat het onzin is.
Gewoon blue-screen-achtige praktijken.
pi_8306226
Op Discovery ooit zoiets gezien van het Amerikaanse leger. Tanks konden al uitgerust worden met een 99,5% perfectie, menselijke pakken iets minder perfect dankzij de variabele vormen enzo, maar toch zeeeeeeer goed camouflerend!

Dat was dus wel heel wat stadia verder gevorderd dan dat deze pakken kunnen. Maar zou wel een leuk modeverschijnsel zijn, iedereen in doorzichtige jassen

dus
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:04:37 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8311877
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 02:39 schreef Feestkabouter het volgende:
Peewee: helemaal gelijk, dat dacht ik ook meteen. Naast natuurlijk het feit dat je bij voorbaat weet dat het onzin is.
Gewoon blue-screen-achtige praktijken.
het is ook blue screen heb ik zo het idee, hoe krijgen ze die beelden op die bal/baksteen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8312020
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 04:37 schreef pirke het volgende:
Op Discovery ooit zoiets gezien van het Amerikaanse leger. Tanks konden al uitgerust worden met een 99,5% perfectie, menselijke pakken iets minder perfect dankzij de variabele vormen enzo, maar toch zeeeeeeer goed camouflerend!

Dat was dus wel heel wat stadia verder gevorderd dan dat deze pakken kunnen. Maar zou wel een leuk modeverschijnsel zijn, iedereen in doorzichtige jassen

ja idd! heb ik ook gezien.
Ik zat te denken, want wat ze toen lieten zien was dat toekomstmuziek, of was het leger al echt wat verder gevorderd
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8312417
Maarrr:
"The photograph was taken through a viewfinder that uses a combination of moving images taken behind the wearer to give a transparent effect."

Het gaat dus volgens mij niet om het pak, maar om het 'fototoestel' waarmee de foto genomen is. Met het blote oog werkt het dus niet.
Of mis ik iets?

"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:52:40 #16
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8312829
Ik geloof er niks van. Waarom zien we, zoals gezegd, zijn hand en zijn hoofd niet door de bal heen?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:37:01 #17
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8313762
Doet me denken aan die doorkijkbrillen.

Goeie marketing; zogenaamd om door de kleren te kijken.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  donderdag 6 februari 2003 @ 16:16:10 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8314663
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:52 schreef tvlxd het volgende:
Ik geloof er niks van. Waarom zien we, zoals gezegd, zijn hand en zijn hoofd niet door de bal heen?
En op het plaatje dat die Chinees met die jas aanstaat en zijn armen gespreid, zie je wel mensen op de achtergrond
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 februari 2003 @ 16:43:58 #19
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8315274
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En op het plaatje dat die Chinees met die jas aanstaat en zijn armen gespreid, zie je wel mensen op de achtergrond

Nee.

Het, zoals in een beschrijving, volgens mij, staat, is een projectie van het beeld van de kamer zonder die man er in, op een stuk projectiegevoelig 'Iets'.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8317624
oftewel een zeer technische 'artists' impression?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_8317649
www.adobe.com download photoshop, en opeens heb jij geen pielekes meer
pi_8317696
Over opnieuw het wiel uitvinden gesproken. De Amerikanen hadden in '45 al methodes om Japanners onzichtbaar te maken.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:47:26 #23
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_8324630
Redelijk oud systeem eigenlijk, want iedere tv studio gebruikt het voor het in de lens van de camera projecteren van regieinformatie. Zoals teksten die een nieuwslezer moet voorlezen. Dit systeem heet teleprompting en wordt technisch vaak aangeduid als autocue. Let maar op bij het nieuws, want de nieuwlezer kijkt te kort op zijn papier om alles wat hij voorleest vanaf dat papier te kunnen lezen. Gebruik je dat systeem niet, dan lijkt het net of je naar een radioreporter zit te kijken, die alleen maar op zijn papieren kijkt en zelden in de camera.

BBC Newsroom met teleprompter voor iedere camera gemonteerd

Er wordt een zogenaamde half-mirror gebruikt. Dat is een glasplaat die onder een hoek van 45o t.o.v. de toeschouwer is geplaatst. Deze glasplaat is, onder die hoek van 45 graden, zowel doorzichtig voor rechtdoorgaande lichtstralen en spiegelend voor lichtstralen die er schuin op vallen. De rechtdoorgaande lichtstralen worden er dus niet door beïnvloed, terwijl de lichtstralen die er onder een hoek op staan, t.g.v. de spiegeling onder de hoek van 45o in totaal met 2x45o dus 90o worden omgebogen. Je ziet dus 2 beelden over elkaar heen als toeschouwer, of zoals in de foto als nieuwslezer.

Half-mirror onder hoek van 45º met liggende autocueprojectiemonitor

Als je de camera uit de foto weghaalt en de spiegel en projector laat staan, dan zie je de echte scene en een eroverheen geprojecteerd het achtergrond beeld. Om die projectie op onderwerpen sterker te maken heeft de Japaner die onderwerpen, zoals de bal, baksteen en jas, wel eerst extra reflecterend moeten maken.

De reflectieve stof die de Japaner gebruikt is ook gewoon commercieel verkrijgbaar onder de naam ChromatteTM. Meestal voor chroma key production, waarbij de achtergrond projectie elektronisch wordt ingekeyed. Dat ziet er dan veel professioneler uit omdat er geen beelden worden opgeteld, maar juist afgewisseld. Dus zonder dat japanse effect van de onnatuurlijk lichtsterke achtergrondprojectie.

quote:
Chromatte + LED liteRing

Chromatte(tm) is a 'retro-reflective' fabric designed to serve as a background for use in chroma key production for film, television and video. This light-weight, flexible fabric contains millions of glass beads that behave like 'cats eyes' - it is dark grey to the eye in ambient light, but when used with a camera mounted LED LiteRing the grey is seen by the camera as a brilliant but more importantly 'even' blue or green background for easy chroma keying. Chromatte(tm) is the revolutionary chroma key solution from Reflecmedia. Developed in conjunction with the BBC, the product uses 'retro-reflectivity' to produce perfectly even coloured backgrounds for chroma keying. No more wasting time lighting, no need to hire an expensive studio and results that will amaze even the most experienced professional. The patented fabric behaves like millions of 'cats eyes' that reflect the blue or green source light from the accompanying LiteRing straight back into the camera lens. Chromatte(tm) looks grey to the eye however the camera sees a solid background that can be keyed easily - either live or in post-production. Find out why film, video and TV professionals are choosing Chromatte(tm).

japanse williewoltel

Blue screen and chroma key production techniques have been used in Film and Television respectively since the late 1950's. The terms 'Blue Screen', 'Chroma Key' and 'CSO (Colour Separation Overlay)' are commonly used to describe the same process although the techniques differ slightly depending on their origin. The basic principle behind the technique is this - an actor, or an object, is filmed in front of a plain colour background, then using a process described as keying the solid colour is removed from the image and replaced with an alternative image.

Television weather reports offer perhaps the most common chroma key example - the presenter is seen to stand in front of a computer generated map showing moving clouds, sunshine and wind icons. Here the presenter is stood, not in front of the computer generated images but, against a solid colour screen. A composite image is then produced from the two sources to generate what we see on television. Blue and green are the most used colours as they are furthest away from flesh tones. The choice depends on skin colour and the colour of any objects to determine the cleanest key. Issues such as costumes and even eye colour need to be carefully observed!

State of the Union address by Clinton + halfmirror

Iedereen dacht dat de State of the Union address door Clinton helemaal uit zijn hoofd geleerd was. Hij gebruikte echter een Hollywood effect gebaseerd op een half-mirror onder een hoek van 45 graden en een platliggend laptopscherm. Nope I did not have sex with that woman, and nope I did not learn my lines for this speech.

Dat die Japaner dit slechte idee heeft overgenomen is eigenlijk vanwege die spiegelende glasplaat ook helemaal niet erg handig. Wat die japaner nog niet door heeft is dat die glasplaat ook volledig overbodig is. Als hij het achtergrondbeeld vanuit de positie van de toeschouwer projecteert, zoals in een bioscoop, dan is die afbuiging van 90 graden via een spiegel niet meer nodig.

Als je 3 of 4 monochrome laserprojectors gebruikt voor rood, groen, blauw en eventueel geel, zoals in een discotheek dan ben je al klaar.

quote:
Lufthansa and the German air force will be among the first customers to deploy the new laser projection system AVIOR®. Thanks to the new product, STN Atlas has now gained access to the highly promising market for civil aviation simulators, a field of strategic importance and huge potential. The global market potential over the next decade is estimated at 1,400 laser projection systems. Under its daylight cockpit programme, Lufthansa plans to upgrade flight simulators already being used in its training operations.
To this end, Lufthansa Flight Training GmbH has already entered into an agreement with STN Atlas. A working group composed of STN Atlas and CAE Elektronik GmbH of Stolberg, Germany, has been selected by the Federal Agency for Defence Technology and Procurement to supply the German air force with eight full mission simulators for its Tornado fighter aircraft. The first simulator for the Tornado, that is currently being equipped with AVIOR® technology, is due to be installed at Holloman* Air Force Base in the US.

* Binnenkort in te koop, reflecterende ChromatteTM disco-outfit the.moderator style ©2003.

Discotheek Holloman* (Air Force Base)
*United States Air Force Mission To defend the United States and protect its interests through aerospace power.

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 07-02-2003 06:54]

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_8324669
Doet me meteen denken aan MGS & Otacon.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8324685
Erg eng,fout,beangstigend en de ergte nachtmerrie.
bedenk dit is..

"Er wordt aangebeld.. je doet open maar ziet niemand.Ondertussen sluipt de persoon met onzichtbaar pak naar binnen. Je loopt terug naar het aanrecht ziet plotseling je la opengaan,een mes rondzweven en vervolgens in je keel gaan " Brrrrrrrr

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')