De tijd is erger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
De M van Monaco in de scoringsbalk stoort mij.
Ter info.
De cijfers in de klok mij meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
De M van Monaco in de scoringsbalk stoort mij.
Ter info.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de klok RaAr WeErGeGeVeN?.
Ze hebben vaak wel leuke spelers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mij
Zij hebben de klok wij de tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ligt het aan mij of wordt de klok RaAr WeErGeGeVeN?.
Ja godver. Mij nu ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De cijfers in de klok mij meer.
2x tegen de Fransen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Won PSV in dat topjaar met Cocu en Bommel niet van Monaco?
Troostprijs als je verliest, hoofdprijs als je wint!quote:
Vergelijkingen helpen vaak om anderen een idee te gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanwaar deze persoonlijke aanval op de man?
De enige keer dat ik er om gaf was Reaal tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troostprijs als je verliest, hoofdprijs als je wint!
Nee maar wel gewoon een prima prijs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt de Super Cup zeker net zoveel waard als 3 CL's bij elkaar.
En die ging kansloos verloren (goh).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De enige keer dat ik er om gaf was Reaal tegen Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |