Dank voor je foto! Ik heb 'm bij het weerbericht gezetquote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
In ruil voor een FOK!basic abo, @:Danny!
Dank voor je foto's! Je zal ze de komende dagen zie verschijnen bij het weerbericht!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg die mooie kleurenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke mist. Sorry voor de redelijk donkere foto
Maar ik kan er ongetwijfeld wel wat mee, dank!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Beste weerman Ferdy, excuses voor de late reactie. en het zijn ook niet de beste.
Hopelijk kan ik dit weekend iets beters voor je scoren.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hont,quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef Managarm het volgende:
Wat oude foto's: Schotland, Madeira en zwemmen met onze vorige hont.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel. De foto nam ik om 6u10. Tussen 23u en 6u zijn de lantaarns uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!
"De dag begon grauw maar de zon kwam al gauw" Hij staat er bij, dank voor de inzending!quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:33 schreef Ouwesok het volgende:
Grauwe kouwe bedoening op het Veluwemeer
[ link | afbeelding ]Grauwekou by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je inzending! Ik heb 'm bij het weerbericht gezet!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef MrXian het volgende:
https://imgur.com/a/i9dTYtS
Speelplaatsje in de sneeuw in Zuid-Limburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |