Dank voor je foto! Ik heb 'm bij het weerbericht gezetquote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
In ruil voor een FOK!basic abo, @:Danny!
Dank voor je foto's! Je zal ze de komende dagen zie verschijnen bij het weerbericht!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg die mooie kleurenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn huis staat er mooi op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke mist. Sorry voor de redelijk donkere foto
Maar ik kan er ongetwijfeld wel wat mee, dank!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Beste weerman Ferdy, excuses voor de late reactie. en het zijn ook niet de beste.
Hopelijk kan ik dit weekend iets beters voor je scoren.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hont,quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef Managarm het volgende:
Wat oude foto's: Schotland, Madeira en zwemmen met onze vorige hont.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel. De foto nam ik om 6u10. Tussen 23u en 6u zijn de lantaarns uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De lantaarns zijn aan, dat scheelt! Dank voor je inzending!
"De dag begon grauw maar de zon kwam al gauw" Hij staat er bij, dank voor de inzending!quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:33 schreef Ouwesok het volgende:
Grauwe kouwe bedoening op het Veluwemeer
[ link | afbeelding ]Grauwekou by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je inzending! Ik heb 'm bij het weerbericht gezet!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef MrXian het volgende:
https://imgur.com/a/i9dTYtS
Speelplaatsje in de sneeuw in Zuid-Limburg.
Jammer!quote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Beste inzenders, vanaf 1 januari ga ik stoppen met het weerbericht. Zoals het er nu naar uit ziet wordt dit helaas niet op korte termijn opgepakt waarmee het dagelijkse weerbericht niet meer zal zijn. Er zullen ongetwijfeld wel weerberichten komen, hoe, wat, wie precies? Geen idee, maar jullie mogen gewoon foto's blijven inzenden.
Ik wil jullie bedanken voor de foto's die jullie hebben ingestuurd, zij zijn een mooie aanvulling geweest van het weerbericht. Mocht je het weer willen blijven volgen, dan kan dit uiteaard in de topicserie "De atmosfeer staat op ontploffen" op ons WKN forum. Nogmaals dank en tot ergens op het forum of de FP!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |