Grauw maar ook wel sfeervol, ik had de foto gister al gebruikt, dankjewel met terugwerkende krachht!quote:Op woensdag 6 december 2023 00:04 schreef Ouwesok het volgende:
Een grauw parktafereeltje met sneeuwresten in Apeldoorn
[ link | afbeelding ]Wintergrauw by Ouwesok, on Flickr
Ik ben ook geen pro weerman dus dat vult elkaar mooi aan. Dank voor je foto's! Heb er een van gebruikt, anderen zullen wellicht later nog volgen!quote:Op donderdag 7 december 2023 13:08 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik ben geen Pro fotograaf, maar hier wat mooie kiekjes.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Omgeving Limburg/Belgie.
Nou, idd. Maak je borst maar nat voor de komende dagen, dat zal niet zo moeilijk zijn als ik de vooruitzichten zie.quote:Op zondag 17 december 2023 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
Een inmiddels vrij zeldzaam tafereel boven de Veluwe vanmiddag
quote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
Gisteren gemaakt in de bossen bij Drouwenerzand tijdens een fijne wandeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fraaie plaatjes hoor! Gister had ik er al een van gebruikt, net als vandaag weer. Ook de anderen zullen binnenkort volgen, dankjewel!quote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
Gisteren gemaakt in de bossen bij Drouwenerzand tijdens een fijne wandeling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal er wel erg warm zijn geweest, oven de Oostvaardersplassen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:19 schreef Ouwesok het volgende:
Hele kleine stukjes blauw vandaag oven de Oostvaardersplassen
Eindelijk weer die gele warme bol aan de hemelquote:Op zondag 7 januari 2024 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Wegtrekkende wolken vanmiddag boven de Veluwe
[ link | afbeelding ]Laatste wolkjes by Ouwesok, on Flickr
Mooie winterse plaatjes hoor! Ik heb ze in het archief klaar staan om gebruikt te worden!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:41 schreef bondage het volgende:
Zojuist naar Drouwen geweest (vlakbij Drouwenerzand) en onderstaande fotos gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regen of niet, waterig zal het zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:29 schreef Ouwesok het volgende:
Een uiterst waterig zonnetje vanmiddag boven Natuurpark Lelystad
[ link | afbeelding ]Waterig zonnetje by Ouwesok, on Flickr
Dank! Voor mij werkt het beste via hier, anders moet ik hele topics na gaan om te zien of er een foto bij zitquote:Op maandag 29 januari 2024 09:58 schreef bondage het volgende:
Had ze al in WKN gepost maar ook maar even hier gezien je de fotos die ik daar post ook gewoon mag gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat laat, maar dank voor de foto's! Ik had er al een gebruikt, zo ook vandaag weer. Het scheelt dat het grijze weerbeeld relevant blijft dus geven het weerbeeld prima weer.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Weer wezen wandelen met dit grauwe weer, niet de mooiste plaatjes. omgeving Belgie / Huy.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wederom dank voor de foto's! Vooral de bovenste en onderste twee zijn erg passen voo het weerbeeld vandaag, zonnig en droog!quote:Op maandag 26 februari 2024 11:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Hier weer wat foto`s de eerste 2 foto`s zijn ergens in Frankrijk genomen.
De 2de reeks foto`s zijn gemaakt in omgeving Belgie Glons.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt zeer zeker, de laatste keer dat ik een zandpad zag is toch al snel een maand of wat geleden, als het geen jaar is.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:23 schreef Ouwesok het volgende:
Een fenomeen dat we al een tijdje niet meer hadden gezien
[ link | afbeelding ]Blauwe lucht by Ouwesok, on Flickr
Toepasselijke foto voor vandaag; bewolkt maar droog. Ik ga 'm er bij zetten, dank voor de inzending!quote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef Ouwesok het volgende:
Brekende bewolking boven de Oostvaardersplassen
[ afbeelding ]
Ik dank u vriendelijk! Ik zal ze de komende tijd er op zetten!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Even weer lekker naar Frankrijk geweest, hier weer wat foto`s voor t weer.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een van de keien der keientrekkersquote:
Leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een van de keien der keientrekkers
Dankjewel! Ik ga hem er bij zetten!
Dat hadden we ook nog ja, onweer. Ik ga 'm bij het weerbericht zetten!quote:Op zondag 26 mei 2024 21:23 schreef Ouwesok het volgende:
Wegtrekkend onweer boven de Oostvaardersplassen
[ link | afbeelding ]Wegtrekkend onweer by Ouwesok, on Flickr
Alstublieftquote:Op maandag 6 mei 2024 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
Zijn er nog users met foto's? Ik kan ze goed gebruiken!
Heel veel dankjewel!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Alstublieft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat er iets bruikbaars tussen zit.
Oja, vergeten erbij te vermelden, Omgeving Frankrijk (St Vaas Mello ) en Belgie ( Limburg ).quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heel veel dankjewel!![]()
Waar zijn deze ongeveer gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |