Dank voor je foto! Ik heb deze bij het weerbericht geplaatst!quote:
Dank voor je foto! Ik zal deze binnenkort bij het weerbericht plaatsen!quote:Op zondag 26 februari 2023 20:03 schreef Ouwesok het volgende:
Goed wandelweer op Dwingelderveld vanmiddag
[ link | afbeelding ]Dwingelderveld by Ouwesok, on Flickr
Waar te vinden eigenlijk?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank voor je foto! Ik heb deze bij het weerbericht geplaatst!
Gister was dan ook de warmste dag van het jaar tot nog toe, én de eerste storm van 2023 was een feit. Met de lente op komst is dit een mooie foto, dank!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:23 schreef Ouwesok het volgende:
En toch wordt het voorjaar
[ link | afbeelding ]Voorjaar by Ouwesok, on Flickr
Het is ook rustig weer vandaag. Zal morgen wel war minder rustig zijn wat ik zo tussen neus en lippen zag. Dank voor de foto! Ik zet 'm er bij morgenochtend!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:18 schreef aloa het volgende:
Net genomen. Een rustige zee bij de zuiderpier in Harlingen.
[ afbeelding ]
Zal vrees ik voorlopig het laatste zonnetje zijn wat je ziet. Ik heb de foto gebruikt bij het weerbericht vadaag, dankjewel!quote:Op zondag 19 maart 2023 19:52 schreef Ouwesok het volgende:
Toch nog een zonnetje vanmiddag in Kroondomein Het Loo
[ link | afbeelding ]Zonnetje by Ouwesok, on Flickr
Onstuimig was het zeker, vooral aan de kust maar dat heb je dus aan den levende lijve mogen ondervinden. Dank voor de foto Je ziet 'm terug bij het weerberichtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:45 schreef aloa het volgende:
Onstuimig dagje aan de kust. Waddenzee Harlingen.
[ afbeelding ]
Dank voor je foto! Ik zet 'm bij het weerbericht. Vadaag zal de wind wat minder krachtig zijn, en wat fijn om weer een blauwe lucgt te zien!quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
Het water van de Waddenzee werd weggeblazen door de harde oostenwind van vandaag.
[ afbeelding ]
Ha! Die gaat door naar de grote FOK!Weer fotomapquote:Op zondag 23 april 2023 19:40 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag boven Dwingelderveld toen de bewolking al aardig begon toe te nemen
[ link | afbeelding ]Dwingelderveld by Ouwesok, on Flickr
Heerlijk! Je zou er spontaan van wandelen! (ben absoluut geen wandelaar). Dank voor de foto!quote:Op donderdag 27 april 2023 14:22 schreef aloa het volgende:
Blauwe lucht boven de Veluwe vanmorgen.
[ afbeelding ]
Iets in mij wil in die lucht het Window95 logo plaatsen. Mooie foto! Die bewaar ik voor morgen in het weerberichtquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:00 schreef aloa het volgende:
Schaapjes op de dijk onder een blauwe lucht met wat hoge bewolking.
[ afbeelding ]
Waar is deze foto (ongeveer) gemaakt? Plaats ik 'm morgen bij het weerbericht, dank hiervoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |