abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:22:54 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205522787


Is een kad ook een dierplaag voor het kad?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:25:09 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205522800
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205522801
Lijkt me leuk werk, de hele dag aan staarten van katten trekken, en eten net buiten het bereik van honden houden })
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:26:15 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205522807
quote:
Daaraan is nog een advies toe te voegen: Houd uw kat binnenshuis. Eigenlijk is dit niet slechts een advies, maar vastgelegd onder de Europese Vogel- en Habitatrichtlijn. Nederland is verplicht om bepaalde soorten en hun leefgebieden te beschermen, en mogelijke bedreigingen te beperken. Een kat toezichtloos laten rondlopen, wetende dat deze zal jagen op inheemse fauna, valt volgens deze wet onder de noemer ‘opzet’. Ondanks dat door de minister besloten is dat hier niet op gehandhaafd zal worden, houdt een verstandig en verantwoordelijke huisdiereigenaar zijn of haar kat op eigen terrein, om bovengenoemde problemen en overlast te voorkomen.

Oeh dus je moet vogens de wet je kad binnenhouden maar er wordt niet op gehandhaafd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:45:20 #5
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_205523306
KAD? :?

Ik ken alleen het KAMT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:59:45 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205523389
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:45 schreef Homijn het volgende:
KAD? :?

Ik ken alleen het KAMT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gheghehge :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 1 augustus 2022 @ 18:00:21 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205523392
Welke vragen kun je daar allemaal stellen, in het kennis en adviescentrum maanvis topiques?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 1 augustus 2022 @ 20:20:10 #8
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_205524328
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:00 schreef Maanvis het volgende:
Welke vragen kun je daar allemaal stellen, in het kennis en adviescentrum maanvis topiques?
Waarschijnlijk komt daar binnenkort een eigen topic over. Er moeten namelijk heel veel topics in ONZ komen :Y
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 1 augustus 2022 @ 20:46:54 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205524604
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:20 schreef Homijn het volgende:

[..]
Waarschijnlijk komt daar binnenkort een eigen topic over. Er moeten namelijk heel veel topics in ONZ komen :Y
Ja idd, het quotum moet gehaald worden!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')