Hetgeen wel vaker het geval is bij moeders en hun dochter(s).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:04 schreef Tengano het volgende:
Fenneke spreekt hier heel positief over haar moeder:
[...]
En ze hebben trouwens niet dezelfde achternaam.
50 euro is genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PZC goden
@:wereldgozer @:poepz0r @:zipportal
Iemand die de holocaust in twijfel trekt kan bij mij de vinkentering krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:12 schreef Tengano het volgende:
Nou moeder was dus al haar hele leven een beetje de weg kwijt. Fenneke heeft blijkbaar geen stabiele basis gehad helaas. Drama, drama
En nou deze ervaring er ook nog bijFenneke
gaat nog een moeilijke tijd tegemoet
![]()
Ik hoop voor haar niet dat ze nog een goeie poging doet, maar dat ze er nu echt sterker uitkomt.
Ik snap wat je bedoelt, maar Fenneke is gewoon gruwelijk ontspoort, in de war en gebrainwashed. In zo'n geval ga je dan in hele vreemde ideeen geloven. Ik zag zelfs ergens staan dat ze zei dat de aarde plat was ipv rond. Tja....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:49 schreef TLC het volgende:
Iemand die de holocaust in twijfel trekt kan bij mij de vinkentering krijgen.
Ben het wel met je eens ja. Ga niet altijd mee in het 'iedereen is slachtoffer' verhaal maar psychische patiënten zijn wat mij betreft wel vrijwel altijd (mede)slachtoffer. Dit is gewoon een enorm menselijk drama.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar Fenneke is gewoon gruwelijk ontspoort, in de war en gebrainwashed. In zo'n geval ga je dan in hele vreemde ideeen geloven. Ik zag zelfs ergens staan dat ze zei dat de aarde plat was ipv rond. Tja....
Fenneke is gewoon helemaal de weg kwijt. Ik vind het wel zielig eigenlijk en heb wel met haar te doen.
Ergens hoop ik voor haar dat ze geen schuld heeft aan de dood van haar moeder in die zin dat ze ook nog vervolgd gaat worden. In dat geval wordt het helemaal een drama voor haar. Maar goeie psychische hulp heeft ze nu sowieso hard nodig. En een beetje antipsychotica kan wss ook geen kwaad. Maar wss zit ze nu ergens in een isoleercel met 24 uurs camerabewaking en een scheurhemd.
Heb der 2 jaar mee samenwerkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:12 schreef Tengano het volgende:
Nou moeder was dus al haar hele leven een beetje de weg kwijt. Fenneke heeft blijkbaar geen stabiele basis gehad helaas. Drama, drama
En nou deze ervaring er ook nog bijFenneke
gaat nog een moeilijke tijd tegemoet
![]()
Ik hoop voor haar niet dat ze nog een goeie poging doet, maar dat ze er nu echt sterker uitkomt.
quote:In Haaksbergen doen intussen verhalen de ronde dat moeder en dochter gezamenlijk uit het leven wilden stappen. Waarbij de moeder, die een groot deel van haar leven psychische problemen kende, zich mee zou hebben laten slepen in het verhaal van haar dochter.
In dat verband is het opvallend dat bij zowel moeder als dochter verwondingen zijn aangetroffen die los staan van het letsel dat is veroorzaakt door de val van het viaduct. Onderzocht wordt onder meer of de vrouwen zichzelf die verwondingen hebben toegebracht of dat de een de ander heeft verwond en vervolgens zichzelf, mogelijk om zo de aandacht van zichzelf af te leiden.
Precies mijn gedachten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze leefden blijkbaar samen en verkeerden in financieele problemen. Die spanningen kunnen uiteindelijk hoog oplopen waarbij je elkaar dingen gaat verwijten. De huurachterstand was een compleet jaar...
[..]
Plus dat ik vermoed dat de verhouding tussen die twee sowieso alles behalve ontspannen was.
Maar die Fenneke heeft haar wereld wel steeds meer zien instorten. Kreeg er geen grip op, werd door weinig mensen begrepen, leefde in een soort isolement en voedde zich met informatie waar je weinig stabieler van wordt en leefde onder een behoorlijke hoeveelheid stress. Zeer geschikte elementen om een psychose te ontwikkelen dus.
En als je moeder dan met regelmatig zegt dat je niet spoort omdat ze niet kan duiden wat er aan de hand is, en aankomt met bewijzen dat ze het bij het verkeerde eind heeft, kan de vlam in de pan slaan.
Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre die moeder was afgedwaald of niet. Als die een beetje in de realiteit is gebleven zorgt dat onvermijdelijk voor conflicten en miskennning (krenking) van de (waan)beelden (grandiositeit) van Fenneke.
En als Fenneke voldoende ver was afgedreven, kan ze daar zelfs iets satanisch in zien wat ze als leider cq verantwoordelijke van de True World Order wellicht meent te moeten adresseren. Maar datzelfde geldt voor die moeder, die haar moeder steeds verder ziet afglijden en dan kun je echt hele verhitte interacties krijgen waarbij er van beide kanten geen begrip is en kan zijn omdat je beiden in een totaal andere wereld zit.
Nou, ik lees net even wat berichten terug uit 2011 wat ik voor laatst met haar sprak..quote:
Niet om disrespectvol naar Fenneke toe te zijn, maar weet jij, of wil je zeggen of zij cannabis gebruikte? Bij sommige mensen kan dit als katalysator werken om nog verder in een fantasiewereld af te glijden en uiteindelijk psychotisch te worden. En vaak zie je dat als mensen met nog meer stress moeten leven en meer vrije tijd hebben dat ze dan ook vaker gaan gebruiken wat de kans op zo'n psychose dan groter maakt. Een psychose is dan een soort 'anti' oplossing voor al je problemen waarin je ineens een soort ultieme 'oplossing' (waanvoorstelling) ziet en alle puzzelstukjes ineens lijken te passen. Je ziet ineens het licht zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:11 schreef theguyver het volgende:
Nou, ik lees net even wat berichten terug uit 2011 wat ik voor laatst met haar sprak..
En toen ging ze al behoorlijk over de scheef als het gaat om haar gedachten goed.
En dus heb ik der daarna vanwege die reden nooit meer gesproken.
Wel jammer ze had een immens lekker figuurtje toen de tijd.
Maar mentaal ... Tja..
Ja, toen wel maar niet veel naar mijn weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet om disrepectvol naar Fenneke toe te zijn, maar weet jij, of wil je zeggen of zij cannabis gebruikte? Bij sommige mensen kan dit als katalysator werken om nog verder in een fantasiewereld af te glijden en uiteindelijk psychotisch te worden. En vaak zie je dat als mensen met nog meer stress moeten leven en meer vrije tijd hebben dat ze dan ook vaker gaan gebruiken wat de kans op zo'n psychose dan groter maakt. Een psychose is dan een soort 'anti' oplossing voor al je problemen waarin je ineens een soort ultieme 'oplossing' (waanvoorstelling) ziet en alle puzzelstukjes ineens lijken te passen. Je ziet ineens het licht zeg maar.
Niet iedereen wordt psychotisch van cannabis, maar een bepaalde groep wel en daar kom je pas achter als het te laat is.
En met wat ik van haar gelezen heb, zat Fenneke al een tijdje niet meer in de realiteit waarom dat vermoeden heb dat ze of psychotisch was/is. En natuurlijk ontstaat een psychose ook heel geleidelijk en heeft dat weken cq maanden nodig om zich zeer stevig te manifesteren waardoor je uiteindelijk diep 'overtuigd' raakt van je eigen (waan)denkbeelden.
Is dit een oud-collega van jou @Scrummie ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:57 schreef theguyver het volgende:
Sjitttt dit was oud collega van mij en scrummie..
Toen ik met haar samenwerkte was ze alles behalve....
Maar goed ze ging daarna werken in de inrichting in rekken..
Zei nog toen de tijd als je maar niet zelf op genomen word.. (toen voor de grap)
Bah ...
Irritant als mensen dat doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:31 schreef TLC het volgende:
Dit artikel is alleen voor abonnees
ik heb geen abonnee
![]()
![]()
Racisme !
Nou scrummie en ik werkten daar, alleen scrummie zat meen ik op andere afdeling.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dit een oud-collega van jou @:scrummie ?
Oef ook een steekwond.. dat wist ik niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Fenneke L. vrijgelaten, maar nog wel verdachte in viaductdrama dat haar moeder Jackie fataal werd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ataal-werd~aecb7afc/
Hopelijk missen we nu niet een van de vaste posters in BNW....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:08 schreef theguyver het volgende:
https://files.fm/f/qwrvmynwk
Grote fout gemaakt ik heb haar gelinkt naar forum 137 of te wel BnW...
Ik zal eens even nachecken..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk missen we nu niet een van de vaste posters in BNW....
https://www.rtvoost.nl/ni(...)as-mn-beste-vriendinquote:De moeder en dochter, die begin deze week betrokken waren bij het viaductdrama op de N18 bij Haaksbergen, hadden het plan om gezamenlijk uit het leven te stappen. Waar de 62-jarige moeder de val vanaf het viaduct niet overleefde, kwam de 36-jarige dochter weer bij kennis. Tijdens de rechercheverhoren verklaarde ze dat dat niet de bedoeling was. Ze wilden het beiden niet overleven: "Mijn moeder was mijn beste vriendin."
Bizar verhaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ze wilden allebei samen uit het leven stappen:
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)as-mn-beste-vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |