abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8304725
Okey hier gaat ie dan,

Een goede vriend van me heeft een vriendin waar ik het erg goed mee kan vinden, we zien elkaar ook elke dag en ze is zowat mn beste vriendin geworden waar ik alles tegen vertel etc.

Nu heeft ze afgelopen weekend bij mn geslapen na het uitgaan. Met zn 2-en in een bed, eigenlijk nix mis mee want dat gebeurt vaker en gebeurt er niets, maar nu deed ze anders ze begon aan mn oor te likken en aan me te zitten en probeerde me te zoenen, ik ben er niet op ingegaan en ze vertelde me later dat ze me wilde zoenen en dat ze af en toe denkt dat ze verliefd op me is geworden.

Ik vind dit echt klote dat ze me dit verteld heeft, ik weet niet hoe ik het moet opvatten als ze niet met een vriend van me zou hebben zou het best wat kunnen worden maar zoals nu kan ik dat echt niet.

Ik weet niet hoe ik tegen haar moet doen en die vriend zegt ook heel de tijd van ze is verliefd op je etc. We gingen altijd goed met elkaar om maar nu ze dit allemaal heeft verteld lijkt niets meer hetzelfde en ik zit met een raar gevoel maar kweet niet wat het is.

Het zou nooooit in me opkomen iets met haar te hebben dan meer dan just friends maar dit veranderd een hoop, heeft iemand hier ervaring mee ofzo ?

( Ik zou mn vriend ook noooit belazeren ! )

donderdag 6 februari 2003 @ 00:56:41 #2
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8304753
Verliefd op vriendin van een vriend, helaas!
Andersom geldt natuurlijk hetzelfde

Heb zelf iets dergelijks meegemaakt, probeer er eerst met haar over te praten, werkt dit niet: geef haar dan de keuze het haar vriend te vertellen en doe het anders zelf.

Anders zou je jezelf nooit vriend mogen noemen!
PUNT

pi_8304791
Dus als ik het goed begrijp is zij op je verliefd en die vriend van haar (toevallig ook jou vriend) weet daar van? Nou als hij het toch al weet en jij voelt ook wat voor haar kun je er voor gaan, hij weet dan toch al dat hij haar kwijt is.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_8304820
Gaat ze weg omdat het met haar vriend niet is wat ze wil? Dan zou je na een tijdje kunnen kijken.

Echter zou ik er nooit op in gaan aangezien ze nu van de een naar de ander loopt omdat de ander groener lijkt. Resultaat is dan zeker weten dat je beiden die vriend flink afvalt en er totaal geen vertrouwen meer is.

Ik zou haar zeggen dat aangezien ze wat met je vriend heeft zij voor jou op dit moment geen optie is.

Hoe je met je eigen gevoelens om moet gaan? Ik denk dat je eerlijk moet zijn. Wil je je vriend opofferen? Je gaat er nu pas over nadenken nadat zij aan jou kenbaar gemaakt heeft dat ze het niet weet. Is het dan niet een gevoel wat er plotseling is doordat ze dat verteld heeft?

Er van uitgaande dat die vriendin ook een "echte" vriendin is en geen kennis/vriend

pi_8304904
Als die "vriend" van jou er eentje is van het formaat van vrienden op 1 hand tellen enzo (you all know what I mean) dan zou ik naar je vriend gaan en zeggen dat zijn vriendin niet deugt

Kutwijf, als ze echt gevoelens voor jou heeft, dan zou het haar verdomme netjes staan om het (voordat ze aan jou oor gaat lopen likken etc.) eerst met haar (en dus ook jouw goede/beste ) vriend uit te maken.

Ik ging naar me maat heen en zou zeggen dattie dat wijf moet ditchen

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8304948
Do it the Slim Shady way
Tuurlijk niet. Ik zou gewoon net als vosssssss naar die vriend stappen en zeggen dat ze niet deugd.

Wat ook kan:
Gewoon naar een duur Spare-ribs restaurant gaan en tijdens het kanen alles vertellen, misschien zegtie dan "Is goed..." Spare-ribs

pi_8305021
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:10 schreef EdSchouten het volgende:
Do it the Slim Shady way
Tuurlijk niet. Ik zou gewoon net als vosssssss naar die vriend stappen en zeggen dat ze niet deugd.

Wat ook kan:
Gewoon naar een duur Spare-ribs restaurant gaan en tijdens het kanen alles vertellen, misschien zegtie dan "Is goed..." Spare-ribs

Ahum.............
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 22:01 schreef vosss het volgende:

Vosss is de naam
Met dubbel s welteverstaan

dubbel, dat is dus geen 2 of 4 o 6 of wat dan ook, vosss is gewoon met dubbel s ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8305239
is het een echt goede vriend, iets als je beste vriend? dan zou ik t hem zeggen, is het meer een bekende dan niet.
  donderdag 6 februari 2003 @ 01:31:13 #9
30039 vinnie81
Italia Championi
pi_8305274
Heb het er met haar over dan... Vraag wat zij dan wilt. Het is toch de vriendin van je vriend dus kan je beter zorgen dat ze een keuze maakt. Ze kan a. zeggen en bij je vriend blijven, maar dan moeten beiden dan ook enige toekomst met elkaar vergeten en gewoon als vrienden door gaan. Of ze zegt b. Dat ze verliefd op jou is... dan moet ze het uitmaken met haar vriend en dan verder gaan met jou. Natuurlijk wel na een tijdje dan he.. anders is het ook zo zielig voor je maat.

Heb het er in ieder geval over en laat haar kiezen. Verder met je vriend.. OF met jou...

Dit alles natuurlijk als je zelf ook in haar geintresseerd bent he...

pi_8306580
Ik heb dit ook gehad, en er gewoon op in gegaan
Maar dat was wel nadat die (zogenaamde) "vriend" van mij,.. mij ook een ernstige naaistreek had geleverd!
Lambo of Rekt
pi_8306955
Heeft die meid iets met je maat dan ?? als dat zo is zou ik met die vriendin erover praten en niet meteen naar je maat stappen , en als ze echt gek op jou is en niet meer op je maat tja dan moet ze het uitmaken vind ik en of jullie dan wat moeten nemen kan je zelf denk ik het best beslissen.
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:13:38 #12
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_8307022
Als jij iets voor haar voelt en zij voor jou is het simpel. Waarom deugt zij niet?? Ze had wat eerlijker tegen haar / jouw vriend moeten zijn. Maar jij hebt ook gewoon met haar geslapen... en das niet alleen het probleem van jullie vriendin.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_8307080
Als ik het goed begrijp, is het DE vriendin van zijn maat.
"maatenaaierij" dus
Lambo of Rekt
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:18:51 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_8307088
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 00:54 schreef taksi het volgende:
Okey hier gaat ie dan,
...
( Ik zou mn vriend ook noooit belazeren ! )
Nooit doen.

Just walk away.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:25:46 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8307161
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:10 schreef EdSchouten het volgende:
...
Wat ook kan:
Ah, prachtige oplossing.

Ennuh lekker maf dat die vriend staat te schreeuwen dat ze vriendin verliefd is op jou, en dat ze uberhaupt bij je slaapt in 1 bed
Meeste mensen (ookal zijn ze niet zo heel jaloers) zullen dit wel als max. zien van hun geduld (bij elkaar slapen).

Dus ik moet dit verhaal geheel in twijfel trekken..
Oplossing zou zijn, ga is met ze 3en spare-ribs eten en begin een discussie. Maybe is het tijd voor een driehoeksverhouding

Je leeft maar één keer...
pi_8307622
Sorry hoor maar wat een kutwijf.

Ze heeft met een andere gozer en denkt kom we nemen ze vriend er ook nog ff bij. Fijn als je daar uberhaupt nog een relatie mee wil! Ligt ze binnen 3 minuten weer bij iemand anders in bed. Slet en niet op ingaan dus.

Laater

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')