Een goede vriend van me heeft een vriendin waar ik het erg goed mee kan vinden, we zien elkaar ook elke dag en ze is zowat mn beste vriendin geworden waar ik alles tegen vertel etc.
Nu heeft ze afgelopen weekend bij mn geslapen na het uitgaan. Met zn 2-en in een bed, eigenlijk nix mis mee want dat gebeurt vaker en gebeurt er niets, maar nu deed ze anders ze begon aan mn oor te likken en aan me te zitten en probeerde me te zoenen, ik ben er niet op ingegaan en ze vertelde me later dat ze me wilde zoenen en dat ze af en toe denkt dat ze verliefd op me is geworden.
Ik vind dit echt klote dat ze me dit verteld heeft, ik weet niet hoe ik het moet opvatten als ze niet met een vriend van me zou hebben zou het best wat kunnen worden maar zoals nu kan ik dat echt niet.
Ik weet niet hoe ik tegen haar moet doen en die vriend zegt ook heel de tijd van ze is verliefd op je etc. We gingen altijd goed met elkaar om maar nu ze dit allemaal heeft verteld lijkt niets meer hetzelfde en ik zit met een raar gevoel maar kweet niet wat het is.
Het zou nooooit in me opkomen iets met haar te hebben dan meer dan just friends maar dit veranderd een hoop, heeft iemand hier ervaring mee ofzo ?
( Ik zou mn vriend ook noooit belazeren ! )
Heb zelf iets dergelijks meegemaakt, probeer er eerst met haar over te praten, werkt dit niet: geef haar dan de keuze het haar vriend te vertellen en doe het anders zelf.
Anders zou je jezelf nooit vriend mogen noemen!
PUNT
Echter zou ik er nooit op in gaan aangezien ze nu van de een naar de ander loopt omdat de ander groener lijkt. Resultaat is dan zeker weten dat je beiden die vriend flink afvalt en er totaal geen vertrouwen meer is.
Ik zou haar zeggen dat aangezien ze wat met je vriend heeft zij voor jou op dit moment geen optie is.
Hoe je met je eigen gevoelens om moet gaan? Ik denk dat je eerlijk moet zijn. Wil je je vriend opofferen? Je gaat er nu pas over nadenken nadat zij aan jou kenbaar gemaakt heeft dat ze het niet weet. Is het dan niet een gevoel wat er plotseling is doordat ze dat verteld heeft?
Er van uitgaande dat die vriendin ook een "echte" vriendin is en geen kennis/vriend
Kutwijf, als ze echt gevoelens voor jou heeft, dan zou het haar verdomme netjes staan om het (voordat ze aan jou oor gaat lopen likken etc.) eerst met haar (en dus ook jouw goede/beste ) vriend uit te maken.
Ik ging naar me maat heen en zou zeggen dattie dat wijf moet ditchen
Wat ook kan:
Gewoon naar een duur Spare-ribs restaurant gaan en tijdens het kanen alles vertellen, misschien zegtie dan "Is goed..." Spare-ribs
quote:Ahum.............
Op donderdag 6 februari 2003 01:10 schreef EdSchouten het volgende:
Do it the Slim Shady way
Tuurlijk niet. Ik zou gewoon net als vosssssss naar die vriend stappen en zeggen dat ze niet deugd.Wat ook kan:
Gewoon naar een duur Spare-ribs restaurant gaan en tijdens het kanen alles vertellen, misschien zegtie dan "Is goed..."Spare-ribs
quote:dubbel, dat is dus geen 2 of 4 o 6 of wat dan ook, vosss is gewoon met dubbel s ja
Op woensdag 13 februari 2002 22:01 schreef vosss het volgende:Vosss is de naam
Met dubbel s welteverstaan
Heb het er in ieder geval over en laat haar kiezen. Verder met je vriend.. OF met jou...
Dit alles natuurlijk als je zelf ook in haar geintresseerd bent he...
quote:Nooit doen.
Op donderdag 6 februari 2003 00:54 schreef taksi het volgende:
Okey hier gaat ie dan,
...
( Ik zou mn vriend ook noooit belazeren ! )
Just walk away.
V.
quote:Ah, prachtige oplossing.
Op donderdag 6 februari 2003 01:10 schreef EdSchouten het volgende:
...
Wat ook kan:
Gewoon naar een duur Spare-ribs restaurant gaan en tijdens het kanen alles vertellen, misschien zegtie dan "Is goed..."Spare-ribs
Ennuh lekker maf dat die vriend staat te schreeuwen dat ze vriendin verliefd is op jou, en dat ze uberhaupt bij je slaapt in 1 bed
Meeste mensen (ookal zijn ze niet zo heel jaloers) zullen dit wel als max. zien van hun geduld (bij elkaar slapen).
Dus ik moet dit verhaal geheel in twijfel trekken..
Oplossing zou zijn, ga is met ze 3en spare-ribs eten en begin een discussie. Maybe is het tijd voor een driehoeksverhouding
Ze heeft met een andere gozer en denkt kom we nemen ze vriend er ook nog ff bij. Fijn als je daar uberhaupt nog een relatie mee wil! Ligt ze binnen 3 minuten weer bij iemand anders in bed. Slet en niet op ingaan dus.
Laater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |