abonnement Unibet Coolblue
pi_205519940
Er moet een afvoerbuis van een goot vervangen worden omdat er een voetbal tegen aan is gekomen. geen spannende klus maar ik heb geen lange ladder dus heb iemand laten komen

Die is nu een nieuwe afvoerbuis tegen de muur aan het boren en gebruikt een boorhamer van de lidl, parkside, kent u dat niet?

Nu is dit een werkje van niets en er kan niets mis gaan, toch twijfel ik of ik deze man nog eens langs laat komen

Zouden jullie een klusser met Lidl gereedschap aan je huis laten klussen?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 augustus 2022 @ 10:14:57 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205519964
Als hij goed werk doet zou ik geen idee hebben waarom niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205520021
Ik kan je garanderen dat je beter een goede klusser met een Parkside kan hebben dan bijdehandmet het beste gereedschap.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205520030
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Er moet een afvoerbuis van een goot vervangen worden omdat er een voetbal tegen aan is gekomen. geen spannende klus maar ik heb geen lange ladder dus heb iemand laten komen

Die is nu een nieuwe afvoerbuis tegen de muur aan het boren en gebruikt een boorhamer van de lidl, parkside, kent u dat niet?

Nu is dit een werkje van niets en er kan niets mis gaan, toch twijfel ik of ik deze man nog eens langs laat komen

Zouden jullie een klusser met Lidl gereedschap aan je huis laten klussen?
Je kan mij het beste en duurste gereedschap geven maar het resultaat zal altijd matig worden.

Ofwel: het zegt niets over vakmanschap.
pi_205520035
Parkside is goed stevig spul, maar als je het elke dag gebruikt, dat weet ik niet.

Maar wat ze al zeggen, een van mijn buurmannen is ook klusser met zo'n busje. Die verdient zo zijn geld alleen bij mij zou die prutserkop nog geen spijkertje of plint mogen aanraken.
  Admin maandag 1 augustus 2022 @ 10:25:11 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_205520044
De parkside accuboormachine is onlangs als beste getest zelfs dus slecht zal het niet zijn.
Heb er zelf ook een en hij werkt beter en prettiger dan de bosch die ik daarvoor had.

Is de klus geklaard? Want dan maakt het gebruikte gereedschap namelijk geen reet uit.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:34:34 #7
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_205520116
Maakt toch geen snars uit met welk merk het gaatje wordt geboord? Gaatje wordt er heus niet minder van.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:31:35 #8
428684 techcom
Dès tòch ene grôoten bout!
pi_205520494
Als het toch netjes hersteld is, wat maakt het dan uit wat voor gereedschap deze man heeft?
Al gebruikt hij een ouderwetse handboor, als het maar vakkundig hersteld is...
Heb je een eventuele foto van zijn werkzaamheden, dat zegt meer als het gereedschap?
wè hij zeej èn wè 'n pèrd schèt, kunde in êenen èmmer gooie.
pi_205520632
Parkside is doorgaans prima spul hoor ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_205520809
Ik zie wel meer profs met Parkside materiaal. Liever een die goed maar goedkoop spul gebruikt dan die de meest fancy, extreem dure apparatuur aan je doorberekend.

Alleen Parkside-schuurmachines: Daar zou ik weg blijven.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205520814
Ik zou me eerder druk maken dat iemand tijd heeft hiervoor dan wat voor gereedschap ze hebben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205521913
Ik heb een vriend en die gebruikt alleen maar Makita. Ik weet dat hij in mijn huis niet moet klussen!
Cindy De Vuyst
pi_205522818
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:25 schreef Danny het volgende:
De parkside accuboormachine is onlangs als beste getest zelfs dus slecht zal het niet zijn.
Heb er zelf ook een en hij werkt beter en prettiger dan de bosch die ik daarvoor had.

Is de klus geklaard? Want dan maakt het gebruikte gereedschap namelijk geen reet uit.
Bosch groen is dan ook gewoon bouwmarkt kwaliteit, dikke troep dus

Bosch blauw kan beter mee komen maar is ook niet je van het

Hij hoefde maar 2 gaatjes te boren en dat is uiteraard gewoon gelukt
pi_205522886
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:18 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb een vriend en die gebruikt alleen maar Makita. Ik weet dat hij in mijn huis niet moet klussen!
Dat was in de jaren 90 toch een premium brand?
pi_205522919
Denk dat het voor simpele klusjes weinig uit maakt. Pas als je schuttingen enzo gaat aanleggen, merk je misschien dat een duur merk langer mee gaat.
.
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:48:18 #16
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205522953
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:37 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat was in de jaren 90 toch een premium brand?
Is alweer even geleden.
Inmiddels is er een bouwmarkt lijn en een pro-lijn.
Helaas zijn ze beide blauw.
Tot nooit .......
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:49:27 #17
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205522965
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:43 schreef Fer het volgende:
Denk dat het voor simpele klusjes weinig uit maakt. Pas als je schuttingen enzo gaat aanleggen, merk je misschien dat een duur merk langer mee gaat.
Ja want als je beton mixt met festool wordt het harder.
Schroeven die met een festool zijn aangedraaid blijven ook langer zitten.

Als je een vakman inhuurt maakt het geen flikker uit wat ie gebruikt. Voor de vakman zelf zijn er wel verschillen.
Meer/betere acesoires
Langer garantie/ beter te repareren
Lichter/prettigger in gebruik.
Kan wet beter tegen een stootje/water

[ Bericht 11% gewijzigd door Speekselklier op 01-08-2022 17:01:13 ]
Tot nooit .......
pi_205523018
Niks mis met iemand die niet/niet direct mee gaat met het vol laden van de bus met A-merk gereedschap.

Parkside heeft in het algemeen een prima prijs-kwaliteit verhouding. En daarmee is het ook voor de professionele klusser echt het overwegen waard voor de gereedschappen die niet elke dag gebruikt worden, maar die wel handig om in de bus te hebben voor die paar keer per maand dat het nodig is.

Mogelijk heeft de klusser in kwestie ook al ervaring gehad met het dievengilde wat alle a-merk gereedschap uit de bus heeft gejat. Dan denk je vervolgens wel ff na of je opnieuw 5000-10000 euro aan A-merk gereedschap in je bus moet gaan leggen. Of dat dat misschien voor veel toepassingen helemaal niet nodig is.
pi_205523120
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:48 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Is alweer even geleden.
Inmiddels is er een bouwmarkt lijn en een pro-lijn.
Helaas zijn ze beide blauw.
Makita is oranje
pi_205523166
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Niks mis met iemand die niet/niet direct mee gaat met het vol laden van de bus met A-merk gereedschap.

Parkside heeft in het algemeen een prima prijs-kwaliteit verhouding. En daarmee is het ook voor de professionele klusser echt het overwegen waard voor de gereedschappen die niet elke dag gebruikt worden, maar die wel handig om in de bus te hebben voor die paar keer per maand dat het nodig is.

Mogelijk heeft de klusser in kwestie ook al ervaring gehad met het dievengilde wat alle a-merk gereedschap uit de bus heeft gejat. Dan denk je vervolgens wel ff na of je opnieuw 5000-10000 euro aan A-merk gereedschap in je bus moet gaan leggen. Of dat dat misschien voor veel toepassingen helemaal niet nodig is.
Bij de timmerman die hier de zolder verbouwd heeft is ook ingebroken in zijn bus en al zijn a merk spul kwijt. Nu kwam hij met Worx gereedschap. Ik dacht eventjes, welke flapdrol heb ik ingehuurd, maar als snel bleek dat hij wist wat hij deed😁

[ Bericht 0% gewijzigd door zoz op 01-08-2022 17:26:10 ]
pi_205523199
quote:
Op maandag 1 augustus 2022 17:12 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Makita is oranje.
:')

Klik voor de fun eens op de link in je post.
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:34:48 #22
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205523240
quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:27 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
:')

Klik voor de fun eens op de link in je post.
Er is ook een oranje (MT) lijn. Maar dat is echt instap.
Maar in blauw heb je goed (pro)spul en bouwmarkt aktie-troep die vooral in setjes wordt geleverd.

Of dacht je dat de 18vdeco uit deze set van 179 euro.
Net zo goed is als de deco met een adviesprijs van 600 euro?
https://mastertools.nl/co(...)riant=40138263724217
Tot nooit .......
pi_205523263
quote:
Op maandag 1 augustus 2022 17:34 schreef Speekselklier het volgende:

Er is ook een oranje (MT) lijn. Maar dat is echt instap.
Maar in blauw heb je goed (pro)spul en bouwmarkt aktie-troep die vooral in setjes wordt geleverd.
Ik heb iets nieuws geleerd. :D

Ik kwam zelfs roze Makita tegen. 11.gif
pi_205523264
Ik heb er goede en slechte ervaringen mee. Heb een accu slijptol van ze en die is goed, al behoorlijk wat uurtjes gebruikt. Lijmpistol heeft een slecht ontwerp, maar functioneerd goed. Accu reciprozaag werkt tot nu toe goed. Bedrade 230mm slijptol werkt goed. Accu slagschroevendraaier werkt goed. Accu grastrimmer ding heeft nul vermogen en werkt dus ook niet. De excentrische schuurmachine kwam na 30 seconden gebruik rook uit zetten.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:40:44 #25
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205523270
quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:39 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Ik heb iets nieuws geleerd. :D

Ik kwam zelfs roze Makita tegen. 11.gif
Ja maar of je met roze gereedschap in de koffietent aan kan komen.....
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')