daar is ook geen logica achterquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar waarom koop/kies jeniets duurs als het je niet boeit die logica snap ik niet
Uiteraard te mainstream voor jou.quote:
quote:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:31 schreef Faxie het volgende:
Ik speelde Demon Souls al toen je m nog moest importeren uit Japan
Of de piemelquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Level ook tegen de 170, en heb Forge of the Giants al gehad. Nu Consecrated Snowfields. Alle ondergrondse gebieden al gehad en Mogh ook in de pan gehaktquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel halen. Welk level ben je en waar zit je nu qua gebieden? Of ben je al met een NG+ bezig?
Hipsterquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Forge heb ik bewust nog even gelaten. Snowfields al klaar en Haligtree half gedaan. Farum Azula en Mogh moet ik nog. Ben level 132 geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:37 schreef Faxie het volgende:
Level ook tegen de 170, en heb Forge of the Giants al gehad. Nu Consecrated Snowfields. Alle ondergrondse gebieden al gehad en Mogh ook in de pan gehakt
Moet die Haligtree en Farum Azula nog doen.
Ik vond Mogh best meevallen. Had m bij de tweede poging op level 130 ook ongeveerquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forge heb ik bewust nog even gelaten. Snowfields al klaar en Haligtree half gedaan. Farum Azula en Mogh moet ik nog. Ben level 132 geloof ik.
Mogh is volgens mij het laatste stukje van de snowfields die ik nog moet. Ik ga wel zien hoe ver ik kom. Ik had de Fire giant al eens geprobeerd rond level 100 en had 'm toen al bijna bij poging 2. Toen las ik dat er het nodige onomkeerbaar verandert in het spel na afloop dus daarom laat ik 'm nog even.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:23 schreef Faxie het volgende:
Ik vond Mogh best meevallen. Had m bij de tweede poging op level 130 ook ongeveerForge kan je al veilig pakken hoor.
Waar zitten die ook alweer?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Faxie het volgende:
Tot nu toe alleen echt moeilijk gehad bij die 2 gargoyles. Godver wat waren die een partij irritant zeg30 pogingen nodig gehad ofzo.
Pak die gargoyle goed vast. Beetje spuug erop en gaanquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Faxie het volgende:
Tot nu toe alleen echt moeilijk gehad bij die 2 gargoyles. Godver wat waren die een partij irritant zeg30 pogingen nodig gehad ofzo.
Owja sommige side quests kunnen dan niet meer ofzo. Mogh kan je bereiken via een portaal die vrijspeelt na een invade in die snowfields ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogh is volgens mij het laatste stukje van de snowfields die ik nog moet. Ik ga wel zien hoe ver ik kom. Ik had de Fire giant al eens geprobeerd rond level 100 en had 'm toen al bijna bij poging 2. Toen las ik dat er het nodige onomkeerbaar verandert in het spel na afloop dus daarom laat ik 'm nog even.
Einde van Noctra oid dacht ik. Je kan ergens naar beneden springen en dan moet je eerst van die Crucible Knights afmaken en later krijg je die gargoyles. Daarna kan je naar Deeproot Depthsquote:
Ah, die had ik na een paar keer proberen. Die viel bij mij dus reuze mee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Einde van Noctra oid dacht ik. Je kan ergens naar beneden springen en dan moet je eerst van die Crucible Knights afmaken en later krijg je die gargoyles. Daarna kan je naar Deeproot Depths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |