Dus jij zegt eigenlijk dat een blanke man niet open moet staan voor andere culturen.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:16 schreef Näsenbar het volgende:
TS: whaaa ik vind het stom als mensen zeggen hoe ik me zou kunnen gedragen zonder dat ik andere mensen kwets, ik wil gewoon racistisch kunnen zijn en ander mensen kunnen beledigen zonder dat er iets over mij als witte man gezegd wordt. De hele wereld is gemeen en alles moet zo zijn zoals ik dat zie en als dat niet het geval is ga ik een topic openen hoor!!
Het is inderdaad nogal stom als andere mensen zeggen hoe je je moet gedragen zolang je niks fout doet.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:16 schreef Näsenbar het volgende:
TS: whaaa ik vind het stom als mensen zeggen hoe ik me zou kunnen gedragen zonder dat ik andere mensen kwets, ik wil gewoon racistisch kunnen zijn en ander mensen kunnen beledigen zonder dat er iets over mij als witte man gezegd wordt. De hele wereld is gemeen en alles moet zo zijn zoals ik dat zie en als dat niet het geval is ga ik een topic openen hoor!!
Buitenlandse wijven palen.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat een blanke man niet open moet staan voor andere culturen.
Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat een blanke man niet open moet staan voor andere culturen.
Als een blank persoon dat wel doet maakt diegene zich schuldig aan culturele toe-eigening.quote:
POC toch ook? Waar komt jouw fascinatie met "blanke" personen vandaan?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Als een blank persoon dat wel doet maakt diegene zich schuldig aan culturele toe-eigening.
Daarom elke dag bloemkool eten.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Als een blank persoon dat wel doet maakt diegene zich schuldig aan culturele toe-eigening.
Nee nee nee het is namelijk zo. Als een blank persoon open staat voor andere culturen is dat fout volgens woke/links. Als bijvoorbeeld een Chinees openstaat voor bijvoorbeeld de Afrikaanse cultuur is dat prima.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
POC toch ook? Waar komt jouw fascinatie met "blanke" personen vandaan?
Kijk, hier maak je de denkfout. Openstaan is iets anders dan eigen maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee nee nee het is namelijk zo. Als een blank persoon open staat voor andere culturen is dat fout volgens woke/links. Als bijvoorbeeld een Chinees openstaat voor bijvoorbeeld de Afrikaanse cultuur is dat prima.
Bloemkool komt oorspronkelijk uit Anatolië (Turkije) en aardappels uit Zuid-Amerika, dus dat wordt voortaan authentiek knollen en bloembollen etenquote:
Dat maakt niet uit. Als wij de huidige maatschappij mogen geloven zijn alleen blanken fout. Een Chinees die Afrikaans muziek gaat spelen is niet fout. Een Surinamer die Chinees eten gaat klaar maken ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kijk, hier maak je de denkfout. Openstaan is iets anders dan eigen maken.
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bloemkool komt oorspronkelijk uit Anatolië (Turkije) en aardappels uit Zuid-Amerika, dus dat wordt voortaan authentiek knollen en bloembollen eten
Dus jij denkt dat als je, er vanuit gaande dat je wit bent, vanavond naar een Chinees restaurant gaat dat je wordt gecanceld?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als wij de huidige maatschappij mogen geloven zijn alleen blanken fout. Een Chinees die Afrikaans muziek gaat spelen is niet fout. Een Surinamer die Chinees eten gaat klaar maken ook niet.
Ja zo gaat dat nou tegenwoordig.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als je, er vanuit gaande dat je wit bent, vanavond naar een Chinees restaurant gaat dat je wordt gecanceld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |