Zeker van vorig jaarquote:
Die deed afgelopen weekend nog de NASCAR. Dan heeft de familie Busch bijvoorbeeld 3 coureurs op de grid ipv 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet Ronald van Dam terug komen
ik wel, maar op de een of andere manier heb ik geen geluidquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan de F2 niet vinden op Viaplay
F1tv > viaplayquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wel, maar op de een of andere manier heb ik geen geluid
Waar dan? Ik zie 'm echt nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wel, maar op de een of andere manier heb ik geen geluid
Daar kan er eentje niet klokkijkenquote:Hello and welcome to the FIA Formula 2 Sprint Race from Spa-Francorchamps! We are set to get underway after a short delay at 17:15 local time
Tweede of derde in de lijst onder die van de F1quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie 'm echt niet
Ze gaan uit van britse tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Het commentaar op de F2-site:
[..]
Daar kan er eentje niet klokkijken
Heb ik niet meer. Vriend wel, maar die heeft andere verplichtingen dit werkend en is hier dus niet.quote:
Gevondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tweede of derde in de lijst onder die van de F1
Daar had ik voor gebeld. Mooi dat ze rekening met me houdenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar had ik voor gebeld. Mooi dat ze rekening met me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |