Wolfhezequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, ze zit daar helemaal niet, ze ligt nu bij mij in bed gewoon in Wolfheze en wij gaan zometeen voor de 4de keer vandaag ketsen
Als je dat deed zat je nu niet op fok!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
lach wat je wil maar ik neuk je chick vanavond en jij niet
Als je maar weg blijft van het spoorquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, ze zit daar helemaal niet, ze ligt nu bij mij in bed gewoon in Wolfheze en wij gaan zometeen voor de 4de keer vanavond ketsen
Dit doet TS regelmatig denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:49 schreef Enchanter het volgende:
Neuk je matties () in hun reet en zuig ze leeg
Die zaademmer van je is inmiddels al gevuld door een hoop anderequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:46 schreef jigggy het volgende:
En loopt me allemaal vunzige berichtjes te sturen terwijl ik met matties ben
Nu bloedje geil
Inb4 derrabbit die zegt dat het niet waar is
Hebben er niet genoeg bevestigd dat ik geen act ben?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar die Jiggy act is niet meer leuk stop er maar mee
Veel suc6 met je leven danquote:Op zondag 31 juli 2022 01:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hebben er niet genoeg bevestigd dat ik geen act ben?
Ambtenaren, managers en andere lui zonder toegevoegde waarde in deze wereldquote:Op zondag 31 juli 2022 03:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welke knuppel gebruikt nou het woord legit
Ik kn bevestigen dat managers het woord legit gebruikenquote:Op zondag 31 juli 2022 08:39 schreef Staatsgreepje het volgende:
[..]
Ambtenaren, managers en andere lui zonder toegevoegde waarde in deze wereld
Jigggy lijkt me juist totaal geen act maar eerder een net iets te eerlijke jongen die soms wat onhandig is met bepalen hoeveel hij op een forum als klb over zichzelf post.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar die Jiggy act is niet meer leuk stop er maar mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |