Hij is niet your number 1 ?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:47 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week kijken we als het goed is 2005 terug.
Owee als ik iets slechts zie over de winnares. Dan is het niet te best. Dan stuur ik deze man op jullie af!.
Ik heb zijn telefoonnummer namelijk
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zondag 31 juli 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is oke. Zing die melodie. Blij en in harmonie
Jaa straks gaan we naar 2005! Ik ben weer wat later maar deze onschuldige waarschuwing staat nog steedsquote:Op zondag 31 juli 2022 00:47 schreef NailQueen het volgende:
Owee als ik iets slechts zie over de winnares. Dan is het niet te best. Dan stuur ik deze man op jullie af!.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She is perfect number 2quote:Op zondag 31 juli 2022 00:47 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Meer stadion dan schouwburgquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:01 schreef Sableheart het volgende:
We zijn nu wel heel erg duidelijk in een andere tijd beland. Dit is veel meer show dan 10 jaar eerder.
Er is ook geen periode geweest waarin er in korte tijd zoveel veranderde als in deze tien jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:01 schreef Sableheart het volgende:
We zijn nu wel heel erg duidelijk in een andere tijd beland. Dit is veel meer show dan 10 jaar eerder.
Eens. En het zou nog jaren duren voor het festival die veranderingen verwerkt hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er is ook geen periode geweest waarin er in korte tijd zoveel veranderde als in deze tien jaar.
In 1995 hadden we nog een orkest, alleen jury, in eigen taal zingen, keurig zittend publiek. Dat is in korte tijd allemaal veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |