UK had het eerste rapnummer, verder heb ik weinig gehoord dat ik ga opslaan in het geheugenquote:
Ierland, heerlijk nummer om bij weg te dromenquote:
Een gelijkspel mag ook. Maar Lumenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:01 schreef Sableheart het volgende:
Een prima intervalact, maar beter dan Riverdance, @:usagi414 ?
Mijn stemmen zijn niet meegeteldquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
De jury, bestaande uit Domnivoor (ik gok dat zijn top 3 in de juiste volgorde staat), Sableheart, Billie en usagi414 kiest voor Noorwegen als winnaar.
Noorwegen 44
Spanje 29
Kroatië 19
Frankrijk 19
Israel 13
Zweden 12
Slovenië 12
Cyprus 12
Griekenland 9
Denemarken 9
Turkije 6
Hongarije 6
Ierland 4
Polen 4
Malta 3
België 2
Bosnië-Herzegovina 1
Had je ergens een top zoveel ingevuld?quote:
Dat heeft hij niet meer geredquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:19 schreef Sableheart het volgende:
Geef het een jaar of 25 Terry, je went er aan.
Het jaar eindigt op een 5. Dan mogen we natuurlijk niet het risico lopen dat we ding-a-dong overtreffen.quote:
1997 en 1998 heeft hij nog wel mogen meemaken.quote:
Dat is de schuld van de ex van John de Mol!quote:
Nee. Corry zei het nog. Het is genoeg met onze spelletjes met vuur.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het jaar eindigt op een 5. Dan mogen we natuurlijk niet het risico lopen dat we ding-a-dong overtreffen.
Een expeditie naar het hoogste punt in Urk komt toch iets minder hoog dan een beklimming van die toren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij kan nu overal staan. Wie weet staat hij in Urk.
Het kan wel best gezellig wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Een expeditie naar het hoogste punt in Urk komt toch iets minder hoog dan een beklimming van die toren.
Die had ik inderdaad in gedachten, jaquote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
Duitsland nog steeds 0 punten. Arme Stone and Stone
En ze zijn van de 0 af.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
Duitsland nog steeds 0 punten. Arme Stone and Stone
Ze willen niet het gevoel geven dat de punten van de laatste landen onbelangrijk waren. Daar zitten tenslotte ook kijkers.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
"Norway doing very well in the moment". nog 2 landen te gaan, Noorwegen heeft een gat van 25 punten, hebben ze niet door dat er al een winnaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |