Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Montagui het volgende:
Hij gaat voor en raakt het eerst de bal. Onterecht rood.
Maar jij bent helemaal geen neutrale toeschouwer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat PSV het weer niet af kan zonder hulp van de scheidsrechter. Wat een minachting voor de neutrale toeschouwer is dit!
Is goed neutrale Jack van Gelder.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat PSV het weer niet af kan zonder hulp van de scheidsrechter. Wat een minachting voor de neutrale toeschouwer is dit!
Dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het geen rood maar dat zal wel aan mij liggen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Jawel joh, en die eerste ookquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Als hij telkens moet kijken heeft hij weinig overzicht.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:45 schreef -XOR- het volgende:
Simons heeft prima overzicht, je zag hem ook continu kijken.
madquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voetbal is dood als dit echt rood is
Ik ben daarom ook voor een tussenoplossing in de vorm van een tijdstraf voor de speler bij dit soort overtredingen. Maak je in ieder geval niet een hele wedstrijd dood.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel jammer, want dit is nu gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |