quote:Ajax en PSV nemen het tegen elkaar op in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal. Het is voor de nieuwe trainers van de landskampioen en de KNVB-bekerwinnaar een kans om meteen een prijs te pakken met hun nieuwe ploeg.
Begint Ruud van Nistelrooij zijn eerste klus als hoofdtrainer met een prijs of is er een vliegende start voor Alfred Schreuder bij Ajax? Voor de derde keer op rij spelen landskampioen Ajax en KNVB-bekerwinnaar PSV tegen elkaar om de Johan Cruijff schaal.
Ajax - PSV
Vorig jaar ging de prijs overtuigend (0-4) mee naar Eindhoven. PSV was toen al ingespeeld door de Europese voorrondes, terwijl Ajax net aan het seizoen begon.
Ruud van Nistelrooij
Dit jaar begint PSV een paar dagen na de wedstrijd tegen Ajax aan de Europese campagne. De ploeg van Ruud van Nistelrooij speelt direct twee cruciale wedstrijden in korte tijd. Het belooft spannend te worden. Hoe verhouden de twee vernieuwde ploegen zich tot elkaar tijdens deze eerste krachtmeting? Een week later start de competitie, op vrijdag 5 augustus.
30 juli, 2022:
ESPN/FOX: 19:00 (voorbeschouwing) aftrap: 20:00
EindhovenSPN.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:56 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel wat bijzonder dat als Berwijn duidelijk ook geraakt wordt door een elleboog, het een stevig blok is volgens de commentator van ESPN.
Als je dat echt vindt dan zou ik je usericon maar gaan veranderen. Dan ben je namelijk gewoon een PSV-fan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is standaard PSV spel, het is een ploeg die extreem effectief is. De hele wedstrijd lijkt PSV vaak de onderliggende partij, maar na de 96e minuut hebben ze wel vaak de winst te pakken. Daar draait het om in voetbal. Niet om 80 minuten gallery play en dan op twee cruciale moment verdedigend blunderen zodat je alsnog de wedstrijd verliest.
Ach, beide was niet veel. Beetje theater hoort er bij. Ik moet zeggen dat Higler wel goed hier mee omgaat en eindelijk eens een goede helft heeft gefloten.quote:
Blijkbaar beseffen ze dat al 2 jaar niet, dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel jammer dat nu de kans weer wat groter is dat ze in Amsterdam ook beseffen dat die keepers daar er niet zoveel van kunnen
Met Higler marcheert het wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, beide was niet veel. Beetje theater hoort er bij. Ik moet zeggen dat Higler wel goed hier mee omgaat en eindelijk eens een goede helft heeft gefloten.
ESPSVNquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:56 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel wat bijzonder dat als Berwijn duidelijk ook geraakt wordt door een elleboog, het een stevig blok is volgens de commentator van ESPN.
Want?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel jammer dat nu de kans weer wat groter is dat ze in Amsterdam ook beseffen dat die keepers daar er niet zoveel van kunnen
Nouja omdat ze nog een maand de tijd hebben om een keeper te kopen vooralquote:
Afgelopen jaar 34 wedstrijden hard de best gedaan om dit oefenwedstrijdje te mogen spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef Caland het volgende:
Nee, ik ben realistisch. Ik ben niet iemand die domweg roept dat Ajax de beste is, in maart al met de schaal staat en met gemak halve finale CL haalt. Dat doe je misschien als je twaalf bent. Als supporter hoor je ook kritisch te zijn op je eigen team. Dit Ajax is na die forse investeringen absoluut niet beter dan PSV. Dat is ten eerste nogal bijzonder en ten tweede ook zeer zorgelijk, want er is dan nog flink wat werk aan de winkel om komend seizoen de landstitel te pakken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je dat echt vindt dan zou ik je usericon maar gaan veranderen. Dan ben je namelijk gewoon een PSV-fan.
Lekker verdienen zoquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:00 schreef leolinedance het volgende:
Met 4 man in 5 minuten een helft evalueren
Schreuder moet wel een gigantische herseninhoud hebben met zo'n schedel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co die gelijk in beeld komt maakt het perfect
Nee beide geen rood. Beetje zwaaien met die armpjes en ze hangen allemaal schuimbekkend in de hekken rood te eisen. Als het niet overduidelijk opzettelijk is of potentiėle zware blessures gewoon kappen met dat gezeik over rode kaarten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:58 schreef ISVV het volgende:
Ik kon pas na een half uur kijken, was de elleboog op Bergwijn minder erg dan wat Alvarez deed?
Een strandbal ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schreuder moet wel een gigantische herseninhoud hebben met zo'n schedel.
Ook dit jaar weer de onvermijdelijke Marciano Vink en Kees Kwakman...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:00 schreef leolinedance het volgende:
Met 4 man in 5 minuten een helft evalueren
ja vooral de eerste seizoenshelft 21-22 was Pasveer heel matigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar beseffen ze dat al 2 jaar niet, dus dat zal wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |