Nou ja en in het geval van Duitsland dan nog een paar jaar totdat ze "Meister Friseurin" isquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk het niet, google vind er dit van
[..]
thaila hoorde ik over acht maanden.
Ze zijn dan ook in niets gericht op Duitsland, ze gingen zelfs in NL naar de Gamma om verf te kopen...quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja en in het geval van Duitsland dan nog een paar jaar totdat ze "Meister Friseurin" is
Ik weet nog dat ze een tijdje geleden een foto had geplaatst van Toetie met haar nieuwe kapsel. Oeffffff....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond die kapsels die ze bij haar jongens maakte niet echt om over naar huis te schrijven![]()
ik kan het zelf ook niet hoormaar ik ben dan ook geen kapster
Had Toetie toen niet haar eigen haar geknipt?quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze een tijdje geleden een foto had geplaatst van Toetie met haar nieuwe kapsel. Oeffffff....
Ze had de foto na wat negatieve reacties dan ook van social media afgehaald
Hoe zou Oos eigenlijk heten? Toch niet gewoon Oos?
Oh dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Had Toetie toen niet haar eigen haar geknipt?
Nja laat ze eerst maar eens iets afmaken. Er zou ook nog een wellness komen tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dus dan is ze eigenlijk nog niet echt kapster. Nouja, hoop dat haar salonnetje een beetje van de grond komt. Ik gun het haar wel.
De augurkenman. Daar is dat jochie serieus naar vernoemd. Iven heeft dat ooit eens neergezet nav vragen over die naam.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:37 schreef Blues het volgende:
Toevallig vroeg ik me dat ook af, afgelopen vrijdag keek ik een ander programma terug over ondernemersfamilie en die van de augurken, Kesbeke, heet ook Oos. Dat triggerde mij door deze kleine Oos.
Dus even opgezocht en het komt in Amsterdam sowieso vrij veel voor las ik, verbastering van Moos.
Eerst dacht ik dat het een afkorting was.
Overigens heb ik bij Twiggy steeds deze associatie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Twiggy
https://web.archive.org/w(...)n.co.uk/fashion.html
Oh echtquote:Op maandag 8 augustus 2022 01:43 schreef wizzer het volgende:
[..]
De augurkenman. Daar is dat jochie serieus naar vernoemd. Iven heeft dat ooit eens neergezet nav vragen over die naam.
Dan hebben ze mazzel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:59 schreef Tinos85 het volgende:
Familie Cudogham heeft voor het strandhuisje gekozen zo te zien op Instagram.
https://www.instagram.com/p/Cg6yiebD-fC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kan t bericht op de een of andere manier niet insluiten.
Dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat strandhuisje vond ik klein. Te klein voor zo'n gezin.
Veel te duur voor zo'n hokquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat zo'n strandhuisje wel heel leuk is met kinderen zolang ze allemaal goed kunnen zwemmen.
Geld moet rollenquote:
Maar wel heel erg duur voor wat je krijgt idd, maar dat lijkt met alles zo tegenwoordig...quote:
Bij het strand is een onderkomen gewoon duur. Niet alleen strandhuisjes, maar ook de reguliere woningen.quote:
Eerst overal het zand uit kloppenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij het strand is een onderkomen gewoon duur. Niet alleen strandhuisjes, maar ook de reguliere woningen.
Mij niet bellen hoor, persoonlijk vind ik het strand alleen leuk om schelpen te zoeken met de kinderen of een wandeling te maken. Daarna weer met gierende banden naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |