Ik zou verhuizen fuck deze shit johquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou een hek om mijn huis bouwen en er 220 stroom op zetten zeg, vreselijk
Zijn allemaal 'oude bekenden' Dus tja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Men moet toch wat doen in deze zomer hé...
Goed verhaalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Moeten zij weten. Nergens last van. Wat er in de provincie gebeurt lig ik sowieso niet wakker van en is verder ook ver-van-mn-luxe-bedshow.
Laten we deze gebruiken als er weer een nieuwe kloon is gespotquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laten we deze gebruiken als er weer een nieuwe kloon is gespot![]()
[ afbeelding ]
Komt vanzelf.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:37 schreef 1991 het volgende:
Je zal er maar wonen![]()
Wanneer houdt deze poppenkast eens op en accepteren we dat er niet genoeg van alles is om steeds maar de gekke henkie van Europa te spelen
Werkman reactiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:50 schreef Werkman het volgende:
[..]
Komt vanzelf.
De boel is nu al aan het instorten.
Maak je niet druk en laat de feiten nu maar gewoon hun werk doen.
De boel moet eerst ontploffen willen ze wijzer worden daar in Den Haag, oké, laat maar komen zeg ik dan.
Model Denemarken.
Jij hoeft mij niet te mentionen kloothommel!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:02 schreef C.L.Werner het volgende:
Leuke, internationale gemeenschap! @:joopklepzeiker
Die hebben ballenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:35 schreef Werkman het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)eid-van-heel-europa/
A niffo no spang!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet te mentionen kloothommel!
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we deze gebruiken als er weer een nieuwe kloon clown is gespot![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |