quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Één vogeltjesdans voor je topique
[ afbeelding ]
Had river een goede komt?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er liep er net een langs en ik wilde zo grijpen maar ja metoo en dus kon dat niet en ik wilde reet grijpen en bij voorkeur ook haar tieten vasthouden ter ondersteunende extra maar nee ik dacht doe maar niet want voor je het weet heb je kinderen met haar en dat wil ik niet want kinderen kosten geld zijn irritant en nadrukkelijk aanwezig bovendien
[ afbeelding ]
Oké...Mijn lul is na het zien van dit nu officieel drie maanden buiten werking en ik denk dat ik drie dagen nodig zal hebben om weer te gaan eten...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt sprekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Beta cuck gedrag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er liep er net een langs en ik wilde zo grijpen maar ja metoo en dus kon dat niet en ik wilde reet grijpen en bij voorkeur ook haar tieten vasthouden ter ondersteunende extra maar nee ik dacht doe maar niet want voor je het weet heb je kinderen met haar en dat wil ik niet want kinderen kosten geld zijn irritant en nadrukkelijk aanwezig bovendien
Ja, maar nee. Lekkere reten zijn er om in te knijpen.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 08:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Lekkere reten zijn er om in te knijpen.
Maakt jullie dat wat uit? Stelletje boventallige hommoosquote:Op zondag 31 juli 2022 11:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Laat dat GTWV maar weg, het is alweer erg lang geleden dat hij een goed topic had
GTWV was meer een running gag die sarcastisch/cynisch bedoeld isquote:Op zondag 31 juli 2022 11:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Laat dat GTWV maar weg, het is alweer erg lang geleden dat hij een goed topic had
Dit ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
GTWV was meer een running gag die sarcastisch/cynisch bedoeld is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |