Dat soberso, mooie roadtrip voor onsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Verkapte kijk mij naar de USA gaan toppa
waar ga je heen vriendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat soberso, mooie roadtrip voor ons
Amerikaquote:
Dat zou heel goed kunnen. Ik word daar nu al als een soort koning onthaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:00 schreef Sfancta het volgende:
Als ze daar in de US of A je PoHi nachecken heb je sowieso langdurige vakantie op een mooie rots daar.
Ouwe inmate
Zoiets ja, ik ga kijken of ik daar net zo beroemd ga wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:14 schreef Näsenbar het volgende:
TS in de Verenigde Staten, nou dat gaat wat worden
'hello hello you know train with the wiefie? I need to make topic. You don't know the fuck forum? It's very famous in the Holland everybody likes to fok with me!'
Wie weet, misschien geven ze je wel de hoed.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik ga kijken of ik daar net zo beroemd ga worden
De sorteerhoed? Kan ik dan ook kiezen voor slytherin?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wie weet, misschien geven ze je wel de hoed.
Nee dat is iets anders, maar je zal het werken als je er bent. Blijf wel goed achter je kijken als het zover is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De sorteerhoed? Kan ik dan ook kiezen voor slytherin?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee dat is iets anders, maar je zal het werken als je er bent. Blijf wel goed achter je kijken als het zover is.
Yeah men, hallelujah praise the lord and shoot the assholesquote:
Onsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat soberso, mooie roadtrip voor ons
Broer ik ga je topics missen als je weg bentquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
De tering, zeker een half uur met die aanvraag bezig geweest. Kost het ook nog eens sucky sucky 21 dollah voor neerleggen. Nu ben ik wel schatrijk maar ze hadden mij potverdorie moeten betalen voor dat werk.
Moet je als laatste nog een keer je paspoort nummer ingeven en daar loopt ie op stuk. Pas bij de vijfde keer accepteerde hij hem
Klacht: lul
Antiklacht: approval wel snel binnen
Hahahhaaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:13 schreef gers het volgende:
[..]
Broer ik ga je topics missen als je weg bent
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:13 schreef gers het volgende:
[..]
Familie daar vriend, en mijn vriendin gaat deze keer ook meequote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ons
Je persoonlijkheden verwarren met vrienden
Ik zal wel een keer wifi kapen en jullie laten zien hoe ik van stenen in de woestijn de letters GTWV maak.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:13 schreef gers het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor ook al een visa waiver nodig ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
TS gaat naar America in de noord Limburgse gemeente Horst en gaat nu stoer doen over zijn verlof aanvraag bij zijn begeleider
Twee weken, nog niet teveel maar leuk genoeg voor een roadtrip naar nashvillequote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:19 schreef PotjeSambal het volgende:
Punt 1: de topics van vogeltjesdans missen![]()
![]()
___!
Punt 2: denken dat vogeltjesdans stopt met verzonnen topic diarree omdat hij 3 dagen naar New York gaat met een budgetvlucht![]()
Geen tijd voor, meestal komen de stewardessen mij met hun drieën pijpen in een first class stoel.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
Weet je wat dan ook leuk is?
In het vliegtuig daarheen naar de cockpit lopen en heel hard bom roepen. Levert leuk topicmateriaal op
quote:Op zondag 31 juli 2022 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Familie daar vriend, en mijn vriendin gaat deze keer ook mee
-River liket deze postquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ons
Je persoonlijkheden verwarren met vrienden
Wat, heb jij geen familie? Ben je gemaakt van delen van dooie users?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |