Zulke vlogs kijken? Ja hele goeie vraag.quote:
het komt tevoorschijn in de ONTDEK / EXPLORE onderdeel van Youtube dus lastg weg te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:51 schreef Werkman het volgende:
Ik zie wel 1000 YouTubers waar ik een topic over open kan gooien, maar ik weet iets beters.
Gewoon niet meer kijken.
10 tegen 1 dat je zulkgelijke vlogs gewoon onder je abonnementen hebt staanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:58 schreef corehype het volgende:
[..]
het komt tevoorschijn in de ONTDEK / EXPLORE onderdeel van Youtube dus lastg weg te kijken
Ja, exact!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Zoals menig FOK!ker doet bij jouw Tiel-topics.
Heje al vakantie? Hoorde dat de centrale in Tiel stil ligt door gebrek aan grind door de lage waterstanden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:51 schreef Werkman het volgende:
Ik zie wel 1000 YouTubers waar ik een topic over open kan gooien, maar ik weet iets beters.
Gewoon niet meer kijken.
Ja of het was een vent , geen idee of hij / zij nog een pik heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
VloggersMisschien wel de laagste levensvorm op deze planeet.
Trouwens, is of was dit een vent?
Daarboven nog ruimte zat!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:16 schreef spleeh het volgende:
Ze maakt wel gebruik van de enorme ruimte op haar nek voor tatoeages.
Ik werk niet in Tiel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:36 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Heje al vakantie? Hoorde dat de centrale in Tiel stil ligt door gebrek aan grind door de lage waterstanden.
Nja, misschien heeft ze gewoon 350k lelijke maagden als follower. Kan zo maar zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:47 schreef corehype het volgende:
als je koala lekker ben als vrouw dan mag je van mij krijgen wat je wil
Echter wat is deze
Ik zou al mijn honden van dr aftrappen
350k followers?
wie?
wat?
waarom zou je dit doen?
klagt: zeer terecgt
Zij is nog neukbaar tochquote:
Ze heeft wel pakweg 8% van Neerlandse abonnees om de een of ander redenquote:Op zondag 31 juli 2022 08:37 schreef Staatsgreepje het volgende:
Absoluut niet, die stem echt verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
4 op 10 Nederlanders krijgt ooit te maken met een psychische aandoening in zijn of haar levenquote:Op zondag 31 juli 2022 09:09 schreef corehype het volgende:
[..]
Ze heeft wel pakweg 8% van Neerlandse abonnees om de een of ander reden
Je usernamequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:51 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Enige vorm van standaarden = incel
Hier kijken alleen kinderen naar die nooit positieve aandacht krijgen van hun ouders.quote:
Wacht dus is het nou een tranny if een lelyk wyfquote:
Trannys herken je aan de kaaklijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:15 schreef corehype het volgende:
[..]
Wacht dus is het nou een tranny if een lelyk wyf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |