Zulke vlogs kijken? Ja hele goeie vraag.quote:
het komt tevoorschijn in de ONTDEK / EXPLORE onderdeel van Youtube dus lastg weg te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:51 schreef Werkman het volgende:
Ik zie wel 1000 YouTubers waar ik een topic over open kan gooien, maar ik weet iets beters.
Gewoon niet meer kijken.
10 tegen 1 dat je zulkgelijke vlogs gewoon onder je abonnementen hebt staanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:58 schreef corehype het volgende:
[..]
het komt tevoorschijn in de ONTDEK / EXPLORE onderdeel van Youtube dus lastg weg te kijken
Ja, exact!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Zoals menig FOK!ker doet bij jouw Tiel-topics.
Heje al vakantie? Hoorde dat de centrale in Tiel stil ligt door gebrek aan grind door de lage waterstanden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:51 schreef Werkman het volgende:
Ik zie wel 1000 YouTubers waar ik een topic over open kan gooien, maar ik weet iets beters.
Gewoon niet meer kijken.
Ja of het was een vent , geen idee of hij / zij nog een pik heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
VloggersMisschien wel de laagste levensvorm op deze planeet.
Trouwens, is of was dit een vent?
Daarboven nog ruimte zat!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:16 schreef spleeh het volgende:
Ze maakt wel gebruik van de enorme ruimte op haar nek voor tatoeages.
Ik werk niet in Tiel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:36 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Heje al vakantie? Hoorde dat de centrale in Tiel stil ligt door gebrek aan grind door de lage waterstanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |