Ik heb vol ingezet op een verdediging met Cambuurquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:32 schreef RudyL het volgende:
Wie heeft er toch op Gorter gegokt? Want die lijkt gewoon zijn basisplek te behouden.
Laat die gok nou net een boel van Excelsior zijn. Gaat tot dusver zeer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:24 schreef Ebakkenes het volgende:
[..]
Heb gepuzzeld en moet zeggen dat ik een gok heb gedaan om 1 club plus nog een paar van andere clubs, waarvan ik zekerder ben dat die winnen.
Sorry.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een berg NEC'ers, hoop dat dat ook goed gaat
Dat kon je verwachten na Monaco.quote:
Ik had Farid beter genomen ipv Booth ja. Jammer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat kon je verwachten na Monaco.
Heb niet te klagen met Obispo en Rensch. Jammer dat ik Azarkan niet kon inpassen.
Stuk of 40 punten met morgen nog 2x Twente, niet ontevreden.
Scott Boothquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Farid beter genomen ipv Booth ja. Jammer.
49, tjaquote:Admiraal -
Rots -
Lokilo 3
Til -
Saibari 4
Oukili 1
Rensch 9
Brenet 13
Smal 9
Zaal -
Unnerstall 10
Joh, volgende week kan het met die teams weer totaal anders zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is het grootste issue de verdediging. En het feit dat mensen die full retard Twente/Excelsior zijn gegaan het mee zit
Ja, dat is wel een ding. Ik heb er zelf ook drie van in totaal, maar ik geloof toch in spreiden. Ook omdat je verkoopkosten flink kunnen oplopenquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Joh, volgende week kan het met die teams weer totaal anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |