dark modequote:
Ja ik denk dat dit allemaal analoog gemaakt isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Maar die track is dan ook echt electro house
Echt?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit allemaal analoog gemaakt is
Vast!quote:
you get a car!quote:
Wat kijk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:22 schreef suzi1 het volgende:
sorry, maar ik moet nu echt gaan flixnetten. tot morgen
December is mijn favoriete maandquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:24 schreef suzi1 het volgende:
de tijd vliegt, voor je het weet zit je weer aan de nieuwjaarsborrel
Geen idee. Het is hier nog niet zo lang levendig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef suzi1 het volgende:
ik heb er niks mee. weet ook niet of ik toen hier zat. volgens mij wel. of niet
Jij zit trouwens ook al ff op FOK!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef suzi1 het volgende:
ik heb er niks mee. weet ook niet of ik toen hier zat. volgens mij wel. of niet
Doen ze graag op tomorrowlandquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
ik denk nu bij alle hee hoos aan jou. dus nou das dus eigenlijk continu he...
Ja weet niet of ik dat trek maar we gaan het zien. Heb gisteravond ook een hele tijd dat andere podium opgehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
die komt nu
en mss afrojack ook wat ondanks popi?
Studeren hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht laat ik eens kibbeling van AH proberen ipv de viskraam...
Ook de laatste keer geweest
Uit de koeling? Die stond nog wel op mijn lijstje op te proberenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht laat ik eens kibbeling van AH proberen ipv de viskraam...
Ook de laatste keer geweest
Ja.. zogenaamd versquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uit de koeling? Die stond nog wel op mijn lijstje op te proberen
Beter dan maar bij een viskraam halen,zoveel scheelt ook niet qua prijsquote:
Nee ook dat....was niet veel goedkoperquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter dan maar bij een viskraam halen,zoveel scheelt ook niet qua prijs
Nou als echt vies at ik het niet meer wat van opquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee ook dat....was niet veel goedkoper
Wel een groter portie mja....moet ik morgen weer die bocht eten
nja..het is te eten...maar als je van de viskraam gewent bent valt dit vies tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als echt vies at ik het niet meer wat van op
Met extra saus er maar bijquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja..het is te eten...maar als je van de viskraam gewent bent valt dit vies tegen
Ja die had ik ook uit een flesje..ook geen succesquote:
ALDIquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
kibbeling van de aldi was wel prima te eten hoor
Bij AH ook...harde coatingquote:
Ach jeetje..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die had ik ook uit een flesje..ook geen succes
Ja zit je met een bijna vol flesjequote:
Zonde van de yoghurtquote:
Ik laat het meestal een paar maanden staan tot het er niet meer uitziet en dan weggooienquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:17 schreef engine het volgende:
Ik flikker dat ook gewoon weg. Ga niet met tegenzin dingen eten.
Misschien dat iemand anders het wel lekker vindtquote:
Ja okay dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik laat het meestal een paar maanden staan tot het er niet meer uitziet en dan weggooien
Ah ok..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
ja ik wilde hem iets lichter maken. en toen zat er ineens een extra hokje in. dus even verder goed maken
beterquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:24 schreef suzi1 het volgende:
ik zag dubbel blijkbaar. was/is iemand achter haar
Kan die zingen dan?quote:
Daarom had ik er wat meer van verwacht. Dit valt een beetje tegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
Abba?
Wel een beetje disco muziek allemaal....
Was het peacock maarquote:
Just like a monkey i've been dancing my whole lifequote:
Hup Ajax!quote:
Inmiddels wakkerquote:
Ik heb dit weekend ook nog niet heel veel gezien.quote:
Zakdoekje klaarleggenquote:Op zondag 31 juli 2022 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste dag hé..ik ben ook een beetje emotioneel
[ afbeelding ]
Mag wat kostenquote:
Hoevaak dit nummer in totaal gebruikt is bedoel je?quote:
Valt wel op dat een aantal nummers echt heel veel gebruikt wordt.quote:
Het zou zo maar kunnenquote:Op zondag 31 juli 2022 19:09 schreef suzi1 het volgende:
ja volgens mij draaide iemand daar zelfs een paar nrs van timmy trumpet. al weet ik niet zeker of dat ook wel echt de zijne waren hoor
had nog nooit van hem gehoord tot voor kort dusquote:Op zondag 31 juli 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnendie muziek ken ik ook niet echt eigenlijk.
Dit klinkt beterquote:
ff zoeken danquote:
that's what she saidquote:Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
En nu niet meer aan knopjes zitten waarvan je niet weet waar het voor is
merry echt?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
Will you merry me?
ahhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Dit is erg goed nieuwsquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Vriendjes
om 18u zijn er een hoop Tomorrowland online gekomen op YouTube
Zo eens even opzettenquote:
BOSIET weet ik eigenlijk ook niet maar volgens mij wel vergelijkbaar met een reguliere basic safety achtig gebeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zo eens even opzetten
Ik heb binnenkort bosiet training
Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet verwachten maar zag dat ik er voor aangemeld ben. Twee dagen online en 1 dag praktijk.
Zo bijzonder is dat toch niet. Die kleinere richt hij meer op een selecter publiek die echt voor keihard stampen komt, en dit voor een brede publiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vind 't overigens wel bijzonder dat Outsiders op die grote events altijd anders draait dan op kleinere settings.
Kleiner is t echt muziek en stampen. En groter is 't meer show dingen. Beide heeft z'n dingen, al ben ik toch meer van de eerstgenoemde.
Ja zoiets zal het wel zijn. Merendeel is theorie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
BOSIET weet ik eigenlijk ook niet maar volgens mij wel vergelijkbaar met een reguliere basic safety achtig gebeuren
Gewoon gaan. Ga je trouwens alleen of ga je met anderen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:41 schreef engine het volgende:
Xqlusive anthem
Ook voor gekeken om heen te gaan. Gelredome is wel redelijk makkelijk te bereizen.
not reallyquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Eerste kwartiertje van Outsiders geluisterd. Hoop dat er in de rest van de set wat meer vernieuwing zit.
ja offshore is her helemaal in verzandt.. regeltjes en geneuzel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het wel zijn. Merendeel is theorie.
toch vreemd. zoveel podia, dus keus genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet. Die kleinere richt hij meer op een selecter publiek die echt voor keihard stampen komt, en dit voor een brede publiek.
Net als het verschil met wat Armin van Buuren speelt op mainstage van grote mainstream events en op ASOT.
Taarten is wel typisch Aoki dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch vreemd. zoveel podia, dus keus genoeg.
je kan toch trouw blijven aan je eigen publiek ipv mee te gaan met de rest
want je ziet wat je dan krijgt, 50 keer het nr poes mi, tig varianten op zombie, nirvana moet er ook met reglmaat bijgesleurd worden.
nog even en iedere dj staat met taarten te gooien
Dan ga ik waarschijnlijk alleenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Ga je trouwens alleen of ga je met anderen?
Na Renegade werd het wel beter. Maar heb ook zonder video geluisterd.. Eigenlijk vind ik outsiders vooral live leuk.quote:
Ja dat begreep ik ook niet. Wat verrassende remixes erbij zijn juist leuk maar waarom iedere keer diezelfde paar nummersquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch vreemd. zoveel podia, dus keus genoeg.
je kan toch trouw blijven aan je eigen publiek ipv mee te gaan met de rest
want je ziet wat je dan krijgt, 50 keer het nr poes mi, tig varianten op zombie, nirvana moet er ook met reglmaat bijgesleurd worden.
nog even en iedere dj staat met taarten te gooien
correctquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Na Renegade werd het wel beter. Maar heb ook zonder video geluisterd.. Eigenlijk vind ik outsiders vooral live leuk.
drops onlyquote:
toch wel liever de oude tiestoquote:
Dat sloeg idd nergens opquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drops only, als ik drop wil ga ik wel naar de dropschap
Flight 643, Traffic, Adagio for Strings, Nyana.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch wel liever de oude tiesto
Ken je deze? Voorloper van Tiesto - Suburban Trainquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Flight 643, Traffic, Adagio for Strings, Nyana.....
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je deze? Voorloper van Tiesto - Suburban Train
\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |