abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205493424
Ik heb een huis gekocht, waar ik de komende 2 jaar niet ga wonen. Ik heb gelezen dat ik dan het beste een leegstandscontract kan aanvragen.

Stel er zou toch zeer minimaal energie verbruikt worden. Bv als de klussers stroom nodig hebben. Welke tarieven gelden er dan?
pi_205493489
Mijn glazen bol zegt dat je bij jouw energieleverancier ¤ 12,61 per KW betaalt. De vaste kosten worden verdubbeld, maar dat is logisch. 's nacht is gratis.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 19:57:40 #3
5428 crew  miss_sly
pi_205493491
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 19:50 schreef djm008 het volgende:
Ik heb een huis gekocht, waar ik de komende 2 jaar niet ga wonen. Ik heb gelezen dat ik dan het beste een leegstandscontract kan aanvragen.

Stel er zou toch zeer minimaal energie verbruikt worden. Bv als de klussers stroom nodig hebben. Welke tarieven gelden er dan?
Dan krijg je op je jaarafrekening een te betalen bedrag. Je moet gewoon meterstanden aanleveren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 20:12:29 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_205493647
quote:

Heb je al eens bij je energieleverancier geinformeerd waar je het contract hebt afgesloten ?
  vrijdag 29 juli 2022 @ 21:44:45 #5
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205494648
quote:

Als je een klein contract afsluit, bijvoorbeeld 40 euro per maand en vervolgens niets verbruikt. Dan zijn de kosten nihil. Misschien hooguit 10 euro per maand voor de administratiekosten en aansluiting. En krijg je geld terug elk jaar. Zie het als een spaarpotje.
pi_205494910
Ik zit ff te zoeken op Leegstand-contracten. De meeste 'oplossingen' zijn voor Zakelijke klanten. Of voor leegstaande verhuur-panden (is uiteraard ook zakelijk).

Zijn er uberhaupt wel particuliere-leegstand-contracten? (geen idee)

Bij de chatbot van Vattenfall kwam ik verder: :')

"Staat je woning leeg dan helpen mijn collega's je graag verder. Zij verlagen je termijnbedrag naar het leegstandstarief."

Kortom neem contact op met je energieleverancier. Leegstandcontact bestaat wellicht niet, leegstand-tarief waarschijnlijk wel.

Mensen :')
Deze wereld :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205497614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 22:08 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik zit ff te zoeken op Leegstand-contracten. De meeste 'oplossingen' zijn voor Zakelijke klanten. Of voor leegstaande verhuur-panden (is uiteraard ook zakelijk).

Zijn er uberhaupt wel particuliere-leegstand-contracten? (geen idee)

Bij de chatbot van Vattenfall kwam ik verder: :')

"Staat je woning leeg dan helpen mijn collega's je graag verder. Zij verlagen je termijnbedrag naar het leegstandstarief."

Kortom neem contact op met je energieleverancier. Leegstandcontact bestaat wellicht niet, leegstand-tarief waarschijnlijk wel.

Mensen :')
Deze wereld :')
Er zijn zat mensen die aan onbekenden vragen stellen niet wetende of het antwoord wel juist is en daar rustig dagen op wachten in plaats van even te bellen en direct het juiste antwoord te krijgen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205499088
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die aan onbekenden vragen stellen niet wetende of het antwoord wel juist is en daar rustig dagen op wachten in plaats van even te bellen en direct het juiste antwoord te krijgen.
Maar je kunt buiten kantooruren vragen, je hoeft niet eerst een kwartier in de wacht te staan en je krijgt niet meteen een contract aangesmeerd waar je niet op zit te wachten terwijl er hier misschien mensen zijn met ervaringen en suggesties zodat je gerichter vragen kunt stellen en zoeken.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 13:57:06 #9
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205499160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 21:44 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Als je een klein contract afsluit, bijvoorbeeld 40 euro per maand en vervolgens niets verbruikt. Dan zijn de kosten nihil. Misschien hooguit 10 euro per maand voor de administratiekosten en aansluiting. En krijg je geld terug elk jaar. Zie het als een spaarpotje.
met de huidige teruggave EB krijg je geld toe.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')