Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Oja, na zo'n zomerstop kom je er altijd achter dat je Higler niet echt hebt gemist.
Klopt. Raar hoe hij echt totaal niet meer kon scoren opeens. Genoeg kansen gehad ook in het begin.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toen hij wegging wel echt de eredivisie ruim ontgroeid.
Ik heb het hele voetbal eigenlijk niet gemist.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Oja, na zo'n zomerstop kom je er altijd achter dat je Higler niet echt hebt gemist.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenen
quote:Opvallend: geen enkele andere scheidsrechter gaf de tegenstander van Feyenoord dit seizoen een strafschop. Higler zelf gaf in zeventien Eredivisie-optredens dit seizoen zeven strafschoppen en dus vier daarvan tegen Feyenoord. De Rotterdammers kregen er niet één van hem mee.
Ik ook niet, gelukkig was er bijna elke avond vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het hele voetbal eigenlijk niet gemist.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je snor geen aansluiting heeft met je baard zou je eigenlijk gewoon moeten scheren.
Ofniedaahn?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig was er bijna elke avond vrouwenvoetbal![]()
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool is er ook weer
Jammer dat gaskamers een beetje not dun meer zijn tegenwoordig
Eens. Wat dat betreft is PSV Feyenoord allang voorbij. Op alle fronten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenen
Laat Toeterjan met rustquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.
Normaal doen tegen Toeterjanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool is er ook weer
Jammer dat gaskamers een beetje not dun meer zijn tegenwoordig
Zolang die dan maar bij FC Eindhoven blijft.quote:
Niet eens via Tiktok? Boomer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu ook via YouTube (geen aanrader overigens)
Ik snapte de humor niet zo al leken ze het zelf erg grappig te vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu ook via YouTube (geen aanrader overigens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |