abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205487493
Laatst werd ik geconfronteerd met iemand die zich soeverein wil laten verklaren. Er werd aangegeven dit te willen uit onvrede vanuit de huidige gang van zaken en niet langer deel uit te willen maken van onze maatschappij. Prima natuurlijk. Op internet las ik er meer over, dat ze dan vervolgens ook geen belasting meer willen betalen en een eigen kenteken willen voeren, aangevuld met een eigen paspoort.

Nu vraag ik me af: stel je verklaart jezelf soeverein, dan heb je toch in feite ook geen recht meer op uitkeringen, (gezondheids)zorg (m.u.v. spoedeisende)? En hoe zit het dan met huisvesting? Want in feite moet je dan toch een verblijfsvergunning aanvragen? Zo veel vragen...
pi_205487515
Je hebt dan helemaal nergens meer recht op, ook niet op spoedeisende hulp of recht om hier te wonen.
pi_205487526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:08 schreef Dries4Ever het volgende:
Je hebt dan helemaal nergens meer recht op, ook niet op spoedeisende hulp of recht om hier te wonen.
Dat klopt niet. Iedereen heeft recht op spoedeisende medische hulp.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2022 10:09:40 ]
pi_205487553
Die het dan ook goed en verbrand je paspoort.
pi_205487563
als je denkt dat je dit kan dan veranderd er helemaal niks, tenzij je meer macht hebt dan de huidige machthebbers op geweldpositie.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205487565
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:09 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dat klopt niet. Iedereen heeft recht op spoedeisende medische hulp.
een verbandje tegen het bloeden kun je krijgen, een kankerbehandeling niet, je hebt geen paspoort, geen mogelijkheid op een baan, geen uitkering en geen rijbewijs.

succes met leven :')
pi_205487577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:12 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
een verbandje tegen het bloeden kun je krijgen, een kankerbehandeling niet, je hebt geen paspoort, geen mogelijkheid op een baan, geen uitkering en geen rijbewijs.

succes met leven :')
Nee, precies. Dat is het verschil tussen spoedeisende en niet spoedeisende medische hulp.
pi_205487602
Ik vraag me ook oprecht af: waarom zou je dit willen? Waarom ga je niet gewoon emigreren naar een land waar je het fijner vindt? Is dat een gebrek aan inzicht of intelligentie? Wat is het?
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:16:14 #9
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487610
het is gewoon onzin, je mag alles over jezelf verklaren, maar je moet nog steeds voldoen aan de verplichtingen als inwoner/burger, dus ook de relevante belastingen betalen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_205487653
Op Youtube zijn leuke filmpjes te vinden van soevereingekkies. Een vrije bizarre stroming van mensen die wel de lusten maar niet de lasten van een samenleving met rechten en plichten willen hebben.... en daardoor krijg je hilarische gebeurtenissen die ze zelf filmen als bewijs (maar voor ons om te lachen _O- )
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:20:06 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205487657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:15 schreef DW457 het volgende:
Ik vraag me ook oprecht af: waarom zou je dit willen? Waarom ga je niet gewoon emigreren naar een land waar je het fijner vindt? Is dat een gebrek aan inzicht of intelligentie? Wat is het?
Een eigen paspoort? van wat dan? Want je hoort toch nergens bij? Wie gaat je dan dat paspoort geven, en wat geeft dat paspoort dan aan? Want je woont ergens, en dat ergens is in een land, etc.

Overigens zijn dat soort mensen meestal niet het allerslimste, en is het vooral onvrede over hun eigen leven die met dit soort gedoe tot uiting komt. Denk ik.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205487658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:15 schreef DW457 het volgende:
je mag toch willen wat je wilt? Niemand houdt je tegen. Er verandert echter helemaal niks in de praktijk.

Ik heb mijzelf al 30 jaar geleden soeverein verklaard
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205487670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op Youtube zijn leuke filmpjes te vinden van soevereingekkies. Een vrije bizarre stroming van mensen die wel de lusten maar niet de lasten van een samenleving met rechten en plichten willen hebben.... en daardoor krijg je hilarische gebeurtenissen die ze zelf filmen als bewijs (maar voor ons om te lachen _O- )
Ja, precies dit! Dit idee krijg ik dus ook heel erg van dit soort mensen. Beetje lafjes ook. Verover dan écht een stuk land, compleet met een eigen valuta, douane, import- en exportheffingen,nutsvoorzieningen etc.. Nu oogt het een beetje lafjes half werk.
pi_205487671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Een eigen paspoort? van wat dan? Want je hoort toch nergens bij? Wie gaat je dan dat paspoort geven, en wat geeft dat paspoort dan aan? Want je woont ergens, en dat ergens is in een land, etc.

Overigens zijn dat soort mensen meestal niet het allerslimste, en is het vooral onvrede over hun eigen leven die met dit soort gedoe tot uiting komt. Denk ik.
Als ze er achter komen dat ze ook geen recht meer hebben op een uitkering dimmen de meeste wel in _O-
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:23:51 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_205487687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:21 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Als ze er achter komen dat ze ook geen recht meer hebben op een uitkering dimmen de meeste wel in _O-
Mwah, er zijn lui die wel ver gaan. Ik 'ken' er een, als in, ik weet wie hij is. Die gast is echt een debiel. Heeft ook kinderen maar heeft er meer plezier in discussies aan te gaan met de politie en zo.
pi_205487696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:21 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ja, precies dit! Dit idee krijg ik dus ook heel erg van dit soort mensen. Beetje lafjes ook. Verover dan écht een stuk land, compleet met een eigen valuta, douane, import- en exportheffingen,nutsvoorzieningen etc.. Nu oogt het een beetje lafjes half werk.
Die mensen heb je ook... bijv. Liberland

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_micronaties
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:26:09 #17
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487707
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:21 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dat is dan je eigen land starten, dat gaat je ook nooit lukken, want landen zijn niet zo blij met mensen die land afpikken.

Soevereine mensen zijn idioten die denken dat ze wel in Nederland kunnen blijven wonen, van voordelen genieten, maar niet willen bijdragen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_205487709
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:21 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
waarom zouden ze er geen recht meer op hebben? Ze betalen toch gewoon belasting?
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:27:43 #19
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waarom zouden ze er geen recht meer op hebben? Ze betalen toch gewoon belasting?
volgens mij kan je geen afstand doen van het recht op uitkering zolang je aan alle voorwaarden voldoet, het staat je wel vrij om het niet aan te vragen.
Mijn reisfotos!
pi_205487729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:27 schreef ETA het volgende:

[..]
volgens mij kan je geen afstand doen van het recht op uitkering zolang je aan alle voorwaarden voldoet, het staat je wel vrij om het niet aan te vragen.
net zoals je verplicht bent om belasting te betalen als je aan de voorwaarden voldoet, daar kan je ook geen afstand van doen.
pi_205487734
quote:

[..]
De meeste souverein-gekkies gaat het er juist om dat ze geen belasting meer hoeven te betalen.
pi_205487738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:28 schreef Farenji het volgende:

[..]
De meeste souverein-gekkies gaat het er juist om dat ze geen belasting meer hoeven te betalen.
maar dat is niet zo, je moet het toch betalen
pi_205487742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
maar dat is niet zo, je moet het toch betalen
Probeer dat maar eens uit te leggen aan die gasten.
pi_205487747
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:29 schreef Farenji het volgende:

[..]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan die gasten.
waarom? het gaat er toch om wat er gebeurd?
Er gebeurt niks als je je soeverein verklaart, dat heb ik al geprobeerd.

Mensen denken maar wat ze willen
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:30:46 #25
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een paspoort is net zo waardevol als de erkenning door je eigen overheid en door andere landen. Ik kan mijn tissuetje hier verklaren als paspoort, maar als ik de grens er niet mee overkom of niet wordt geaccepteerd als identificatie door de politie, tja, dan is het niet zoveel waard.
Mijn reisfotos!
pi_205487760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Inderdaad, van die gasten die zich "soeverein" verklaren, en dan menen geen huur meer te hoeven betalen, en dan tegen de deurwaarder gaan roepen dat ze niet aangepakt kunnen worden :D

Hele vage types inderdaad
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:32:52 #27
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waarom? het gaat er toch om wat er gebeurd?
Er gebeurt niks als je je soeverein verklaart, dat heb ik al geprobeerd.

Mensen denken maar wat ze willen
Er gebeurd wel iets als je jezelf Soeverein verklaart!

Je gaat jezelf beter/slimmer voelen dan je buurman, en is voer voor je narcistische trekjes. Althans, dat is wat bij veel Soevereine idioten speelt (identiek met de wappies).
Mijn reisfotos!
pi_205487770
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Inderdaad, van die gasten die zich "soeverein" verklaren, en dan menen geen huur meer te hoeven betalen, en dan tegen de deurwaarder gaan roepen dat ze niet aangepakt kunnen worden :D

Hele vage types inderdaad
Gaan ze bij de brievenbus zitten en als de deurwaarder of postbode dan een brief komt brengen deze uit de gleuf duwen zodat ze kunnen zeggen dat ze de brief niet hebben ontvangen _O- dat soort dingen.
pi_205487772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:30 schreef ETA het volgende:

[..]
Een paspoort is net zo waardevol als de erkenning door je eigen overheid en door andere landen. Ik kan mijn tissuetje hier verklaren als paspoort, maar als ik de grens er niet mee overkom of niet wordt geaccepteerd als identificatie door de politie, tja, dan is het niet zoveel waard.
zo werkt het ook met belasting betalen.
Als jij sterker bent dan de machthebbers dan betaal je geen belasting meer omdat ze je er niet toe kunnen dwingen, want jij bent sterker.

Mij was het niet gelukt toen ik mij soeverein verklaarde. Ik verloor het.
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:34:31 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_205487779
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:30 schreef ETA het volgende:

[..]
Dat is dus wat ik bedoel. Als je verklaart dat je soeverein bent, en je wil je nergens aan houden, dat is leuk, maar ondertussen betaal je wél belasting. En je stopt ook (in het voorbeeld wat ik ken) als de politie je stopt omdat je ongeldige kentekenplaten op je auto hebt.

Dus je erkent die autoriteit. Anders stop je niet. Nou, de politie staat in dienst van een land, maar als je soeverein bent dan erken je de autoriteiten van dat land niet (zeg je), dus waarom zou je dan wel stoppen voor de politie van datzelfde land?

Oftewel, het is vooral aandacht vragen.
pi_205487781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Gaan ze bij de brievenbus zitten en als de deurwaarder of postbode dan een brief komt brengen deze uit de gleuf duwen zodat ze kunnen zeggen dat ze de brief niet hebben ontvangen _O- dat soort dingen.
Beetje hypocriet dit soort gasten. Los dan eerst je hypotheek af, en verklaar je dan soeverein. Dan ben je pas een man. Nu zijn ze gewoon een slappe lul die goedkoop van zijn schulden af willen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205487785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:32 schreef ETA het volgende:

[..]
Er gebeurd wel iets als je jezelf Soeverein verklaart!

Je gaat jezelf beter/slimmer voelen dan je buurman, en is voer voor je narcistische trekjes. Althans, dat is wat bij veel Soevereine idioten speelt (identiek met de wappies).
oh bij mij gold dat niet :@
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:36:41 #33
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
oh bij mij gold dat niet :@
Ook het vermogen van zelfreflectie neemt af.... grapje :P
Mijn reisfotos!
pi_205487805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is dus wat ik bedoel. Als je verklaart dat je soeverein bent, en je wil je nergens aan houden, dat is leuk, maar ondertussen betaal je wél belasting. En je stopt ook (in het voorbeeld wat ik ken) als de politie je stopt omdat je ongeldige kentekenplaten op je auto hebt.

Dus je erkent die autoriteit. Anders stop je niet. Nou, de politie staat in dienst van een land, maar als je soeverein bent dan erken je de autoriteiten van dat land niet (zeg je), dus waarom zou je dan wel stoppen voor de politie van datzelfde land?

Oftewel, het is vooral aandacht vragen.
mwah, als iemand je vraagt om te stoppen dan kan je toch ook uit je eigen vrije willen kiezen om te stoppen? Dan erken je toch niet dat die persoon een autoriteit heeft?
Mensen die geloven dat ze soeverein zijn, geloven ook dat ze sterker zijn dan de machthebbers, dus ze hoeven niet bang te zijn voor de handhavers. Maar ze kunnen er wel gewoon aardig voor zijn en uit eigen vrije wil eventueel ernaar luisteren, maar dan zonder dwang.
pi_205487821
quote:

[..]
Als je echt soeverein zou zijn, ben je dus geen Nederlander meer en dus buitenlander zonder geldige verblijfstitel. Dan moet je dus een verblijfsvergunning aanvragen bij de IND.
pi_205487828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:39 schreef DW457 het volgende:

[..]
Als je echt soeverein zou zijn, ben je dus geen Nederlander meer en dus buitenlander zonder geldige verblijfstitel. Dan moet je dus een verblijfsvergunning aanvragen bij de IND.
ze moeten helemaal niks, volgens hunzelf
pi_205487835
Dat soort mensen hebben vaak een of meerdere psychische stoornissen. Kom ze heel af en toe tegen in de rechtszaal. Vermoeiende mensen zijn het.
pi_205487845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat soort mensen hebben vaak een of meerdere psychische stoornissen. Kom ze heel af en toe tegen in de rechtszaal. Vermoeiende mensen zijn het.
weet je ook waarom ze naar de rechtzaal komen?
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:41:32 #39
16180 crew  CoolGuy
pi_205487848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
mwah, als iemand je vraagt om te stoppen dan kan je toch ook uit je eigen vrije willen kiezen om te stoppen? Dan erken je toch niet dat die persoon een autoriteit heeft?
Mensen die geloven dat ze soeverein zijn, geloven ook dat ze sterker zijn dan de machthebbers, dus ze hoeven niet bang te zijn voor de handhavers. Maar ze kunnen er wel gewoon aardig voor zijn en uit eigen vrije wil eventueel ernaar luisteren, maar dan zonder dwang.
Het is altijd je vrije wil om te stoppen. Maar als een random iemand me vraagt om te stoppen dan stop ik niet zo snel als dat ik zou stoppen als de politie achter me zit.

Nou, maar dat luisteren is er niet bij, het is vooral het eigen verhaaltje willen afdraaien, uiteindelijk opgepakt worden, daarna weer naar huis gaan, weer je fake kentekenplaten op je auto terug zetten (je hebt de echte kentekenplaten uiteraard wel in de kofferbak liggen ,want hij wisselt ze wel steeds) .

Als je niks erkent erken je niks. Dan hoef je niet met fake kentekenplaten rond te rijden, je betaald geen belasting etc etc. Alleen daar kom je niet mee weg, dus doe je die dingen allemaal wel. Wat overblijft is hard schreeuwen dat je soeverein bent maar in realiteit ben je dat niet en dat geloof je zelf denk ik ook niet, want als je dat echt geloofde dan handelde je daar ook wel naar.
pi_205487854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
weet je ook waarom ze naar de rechtzaal komen?
Zodat ze in discussie kunnen met de rechter (en ze wel snappen dat niet komen opdagen ze niet in dank wordt afgenomen en ze dan bij verstek worden veroordeeld).
pi_205487866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Zodat ze in discussie kunnen met de rechter (en ze wel snappen dat niet komen opdagen ze niet in dank wordt afgenomen en ze dan bij verstek worden veroordeeld).
dat laatste maakt toch niks uit? want bij soevereiniteit hoort dat je die rechter niet erkent en dus de straf niet krijgt.

Daarnaast niemand discuseert met een rechter, hij/zij laat jou praten totdat hij/zij het niet meer wilt.
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:43:23 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_205487867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Maar waarom zou je naar de rechtbank gaan? Waarom zou je je iets aantrekken van die veroordeling? Want immers, je bent soeverein, en die veroordeling is op je opgelegd door een land wiens autoriteit je niet erkent, dus die veroordeling betekent helemaal niets.

Ze gaan wél, omdat ze het blijkbaar tóch erkennen dat ze problemen krijgen als ze dat niet doen, en dús erken je de autoriteit van het land waar je verblijft. Dus je bent niet soeverein. Je schreeuwt alleen maar wat omdat je aandacht wil.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:45:26 #43
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat laatste maakt toch niks uit? want bij soevereiniteit hoort dat je die rechter niet erkent en dus de straf niet krijgt.
In zijn hoofd erkent hij het niet, maar wat betekend het nog als je alsnog de gevangenis in gedwongen wordt?

Als ik zeg dat deze rode trui blauw is, wat heb ik eraan als iedereen in de wereld het als rood ziet?
Mijn reisfotos!
pi_205487903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ze moeten helemaal niks, volgens hunzelf
Dan zijn ze illegaal en zouden ze uitgezet kunnen worden (zou leuk zijn als dat met Mark Otten gebeurt). Maar ja...waarheen dan he
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:47:25 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_205487912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:46 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dan zijn ze illegaal en zouden ze uitgezet kunnen worden (zou leuk zijn als dat met Mark Otten gebeurt). Maar ja...waarheen dan he
Hij heet niet Mark (als we het over dezelfde hebben).
pi_205487933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:45 schreef ETA het volgende:

[..]
In zijn hoofd erkent hij het niet, maar wat betekend het nog als je alsnog de gevangenis in gedwongen wordt?

Als ik zeg dat deze rode trui blauw is, wat heb ik eraan als iedereen in de wereld het als rood ziet?
door wie word je gedwongen dan, want je erkent die machthebbers toch niet? Die dwang is illegaal, dus dan stop je naar de rechter... oh wacht... :Z
Het werkt dus alleen als je sterker bent dan de machthebbers.

En over die trui: waarom zou je er iets aan willen hebben?
pi_205487942
Krakende wappies :r
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:50:58 #48
104963 ETA
European Travel Author
pi_205487946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
door wie word je gedwongen dan, want je erkent die machthebbers toch niet? Die dwang is illegaal, dus dan stop je naar de rechter... oh wacht... :Z
even verder doorgedacht. Stel dat je Soeverein bent, dus ontrekt aan de rechtstaat, dan is er ook geen "illegaal" meer. Dus als iemand in een politiepak je voor een man sleept in een rechteroutfit, en die je in een gevangenis plaatst, is dan ook niet "illegaal" of onrechtmatig :D
Mijn reisfotos!
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 10:51:44 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_205487955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Het werkt dus alleen als je sterker bent dan de machthebbers.

En dat is niemand, dus uiteindelijk conformeert iedereen zich toch aan de regels en dús ben je niet soeverein. Je roept alleen heel hard dat je het bent.
pi_205487964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:50 schreef ETA het volgende:

[..]
even verder doorgedacht. Stel dat je Soeverein bent, dus ontrekt aan de rechtstaat, dan is er ook geen "illegaal" meer. Dus als iemand in een politiepak je voor een man sleept in een rechteroutfit, en die je in een gevangenis plaatst, is dan ook niet "illegaal" of onrechtmatig :D
zeker is er nog wel illegaal, want illegaal betekent:

Illegaal betekent dat een handeling of het gedrag van een persoon in strijd is met de wet. Houdt iemand zich niet aan de regels van de wet, dan wordt er gesproken van een strafbaar feit.""

En dit is in strijd met je eigen wet.

De dwang van gijzeling kan je dus voorkomen door sterker te zijn, dit kan in fysieke kracht of met aantallen. Als je 3 miljoen aanhangers hebt dan heeft de politie geen schijn van kans. En als bij je aahangers er ook nog militairen zijn, dan sta je helemaal sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')