17 en geen wolkje in zichtquote:
Ah lekker, hier helemaal geen zon vandaag helaas..quote:
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:48 schreef puzziepie het volgende:
Er staat een TT, prima toch.
Goedemorgen.
Dat gaat nog wel ff duren vrees ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligt
Hoe lang zal dat nog doorgaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligt
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijnquote:
Totdat de stront de ventilator raakt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Totdat de stront de ventilator raakt.
Dan mogen ze het leger wel inzetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijn
Of die stikstof regels van tafel... Is het ook voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijn
Eet je dat gewoon rauw? Chorizo gebruik ik eigenlijk alleen in gerechten. Laatst in een gebakken ei... Was ook lekker.quote:
Dat is wel het laatste dat moet gebeurenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Of die stikstof regels van tafel... Is het ook voorbij
Dan kun je alsnog discussiėren over de manier waarop het gebeurd. Het is gewoon weer falend beleid...hak op de tak. Over een jaar willen ze weer wat anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste dat moet gebeuren
1 Nooit toegeven aan terroristen
2 Die regels hebben een reden en zijn er niet om de boeren te pesten
Maar goed
Mooiste is vaak hoe enthousiast sommige mensen daar van wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jaar-op-in-tienhoven
Ja echt mooi is datquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mooiste is vaak hoe enthousiast sommige mensen daar van worden
Ik heb daar een keer op het trilveen gestaan. Het is alsof je op een luchtkussen loopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jaar-op-in-tienhoven
Ik heb dat ooit in Belgie meegemaakt. Ergens op de hoge venenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer op het trilveen gestaan. Het is alsof je op een luchtkussen loopt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
Wanneer gaan we met een 40+-team roeien?
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil dat best eens organiseren in de zomer![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Juli en augustus zijn de goede maanden we moeten daar dan even aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |