quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel mensen gaan daar vakabtie vieren, zeven bejaarden?
Al die mensen hier die niet durven toe te geven dat ze stiekem naar Limburg komen. Schaam je nu maar niet. Doe je ANWB kleding aan en kom lekker fietsen hier.quote:Ondanks de coronacrisis weten Nederlandse gasten Limburg goed te vinden. In totaal verbleven ruim 8 miljoen toeristen in Nederland in het tweede kwartaal van 2021. Van deze 8 miljoen toeristen zijn er ruim 935.000 in Limburg blijven overnachten
Oke wel matchende anwb jassen met mijn vrouw dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:08 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
Al die mensen hier die niet durven toe te geven dat ze stiekem naar Limburg komen. Schaam je nu maar niet. Doe je ANWB kleding aan en kom lekker fietsen hier.
Bestaan er andere jassen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke wel matchende anwb jassen met mijn vrouw dan.
Ja voor mensen die van god los zijnquote:
Een vrouw willen hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke wel matchende anwb jassen met mijn vrouw dan.
Kom godverdomme in Maastricht kijken nu die Rieu daar staat, allemaal van die veertigjarige gekke meiden hihaho die allemaal BUCKETLISTDINGETJE roepen de hele dag.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel mensen gaan daar vakabtie vieren, zeven bejaarden?
Vrijthof lekker onbereikbaar, de Markt vol met bussen. Genieten!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:41 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Kom godverdomme in Maastricht kijken nu die Rieu daar staat, allemaal van die veertigjarige gekke meiden hihaho die allemaal BUCKETLISTDINGETJE roepen de hele dag.
Weg met dat kutvolk
Nee hoor, ze mogen best komen, maar toch.
Toeristen in de bus die denken dat hij op het Vrijthof stopt en er pas in Blauwdorp achter komen dat hij dat dus niet doet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Vrijthof lekker onbereikbaar, de Markt vol met bussen. Genieten!
Ja is goed, ik ga zo wel weer rijden op die verrotte Peugeot....quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Lever die Johma maar weer in.
Chodverdomme.
Si papiquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:24 schreef Cockwhale het volgende:
Dikke, kleine zuiderlingen die afstammen van inferieur volk zoals Fransen en mediterraanse faalhazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |