Die spits schijnt een zeer hoge score (of potentie oid) te hebben in Football Manager 22, daarom is iedereen enthousiast maar is meer een meme.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef skysherrif het volgende:
Beide spelers ken ik niet, maar iedereen lijkt laaiend enthousiast over die spits en veel slechte berichten over de RB.
Valt mee. Heeft gewoon hoge scores op de juiste attributen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die spits schijnt een zeer hoge score (of potentie oid) te hebben in Football Manager 22, daarom is iedereen enthousiast maar is meer een meme.
Zet Gorter dan gewoon in tegen Fortuna en niet tegen PSV. Zal me niet verbazen als het in de verdediging weer compleet verkeerd gaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi. Ik vond Pasveer het vorig seizoen erg goed doen, maar Ajax moet ook aan de toekomst denken.
hij mag meedoenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is het trouwens al bekend of Bassie morgen mee mag doen? Hij had nog geen werkvergunning bij de wedstrijd tegen Shaktar.
Het spel heeft het vaak goed hoor maar af en toe ook flink mis, ligt er ook aan hoe een speler zich ontwikkeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:42 schreef PicoMMP het volgende:
Was Nunnely niet een potentiële wereldtopper in FM?
Gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb net even research gedaan en Ajax zou Gonįalo Esteves van Sporting moeten halen voor de rechtsback positie. Heeft volgens sofifa de stats om in ieder geval makkelijk mee te kunnen in de Eredivisie en heeft op lange termijn een potential van 85.
We gaan het doen met deze groep!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:44 schreef Scorpie het volgende:
Bohhh wat een transferzomer![]()
Remember tijdperk De Boermi gado
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:42 schreef PicoMMP het volgende:
Was Nunnely niet een potentiële wereldtopper in FM?
Nachtmerries, al konden we toen niet anders. Dramatische trainer, maar zal nooit vergeten dat hij uiteindelijk de grondlegger is geweest voor de financiële situatie van nu.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:44 schreef Scorpie het volgende:
Bohhh wat een transferzomer![]()
Remember tijdperk De Boermi gado
Vier keer op rij kampioen, twee van de vier seizoen had hij structureel zoveel blessures dat hij tientallen wedstrijden moest spelen met maar 4 of 5 spelers van zijn vaste basisteam.quote:
Waarvan 3 van de 4 seizoenen echt een ramp waren om te kijken, daarna ook nooit meer gepresteerd. En ja, toch ben ik hem dankbaar, maar vond het wel echt verschrikkelijke jaren als Ajacied.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vier keer op rij kampioen, twee van de vier seizoen had hij structureel zoveel blessures dat hij tientallen wedstrijden moest spelen met maar 4 of 5 spelers van zijn vaste basisteam.
De wissel van van der Hoorn - Milik vond ik echt het dieptepunt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:32 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik het ergste vond aan Frank was het altijd aanwezige gevoel dat hij het type was die Suarez op de bank had gezet als die hem niet gauw gesmeerd was.
De oogaids jaren hebben er wel voor gezorgd dat Ajax financieel gezond werd. Pas in 2017/2018 vielen de puzzelstukjes in elkaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarvan 3 van de 4 seizoenen echt een ramp waren om te kijken, daarna ook nooit meer gepresteerd. En ja, toch ben ik hem dankbaar, maar vond het wel echt verschrikkelijke jaren als Ajacied.
Precies wat ik zei, ben hem wel dankbaar uiteindelijk dat hij het geflikt heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De oogaids jaren hebben er wel voor gezorgd dat Ajax financieel gezond werd. Pas in 2017/2018 vielen de puzzelstukjes in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |