Na dit seizoen of het volgende seizoen kan ik dat wel voorstellen ja. Paar deelnemers hadden het al over dat ze gevraagd waren. Je ziet ook nauwelijks deelnemers die echt de liefde willen vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Maar dan geef je je als serieuze B&B houder op zoek naar liefde toch nooit meer op voor zo’n programma.
Ik zou me beledigd voelen als iemand een gecast persoon naar mij zou sturen die niet eens op mij heeft gereageerd.
Lijkt me sterk.
Dat klopt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
Vorig jaar niet gezien overigens, maar ik hoor van een paar vaste kijkers dat er dit seizoen veel meer idioten meedoen. Klopt dat?
Wat ik voornamelijk zie zijn mensen die beroemd willen worden, schuwe figuren, castingsfiguren en psycho’s.
Ah Peter van der Vorst kan RTL/Videoland, programma’s en zenders de kop omdraaien. Dan is de fusie met het fantastische Talpa nog in aantocht…..quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vorig seizoen was vrij succesvol, dus RTL wilde er logischerwijs mee doorgaan. En als je dan geen echte kandidaten kunt vinden, dan ga je maar een beetje shoppen bij castingbureau's e.d.
HarmJan komt inderdaad een beetje erg desperate over.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:04 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook sterk. Komt hij daar voor liefde of voor een "beter" leven? Er zijn vaker van die types in dit programma. Vinden alles maar mooi, en met een kopje thee zijn ze al helemaal tevreden.. heb je thuis dan zo'n puinzooi? Ze komen daar al met de instelling dat ze de BB eigenaar helemaal geweldig vinden..
HarmJan die een carriere move evt laat schieten voor een kans op dit? Dat doet toch ook geen weldenkend mens.
Sylvia gaat lekker terug naar Woensel-west.quote:
Nou die was ook niet normaal en gek om ruzies te forceren.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef Pap89 het volgende:
Op het eerste gezicht iets normaler, meer Hayriye
Achter de oliebollen op de kermisquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Sylvia gaat lekker terug naar Woensel-west.
Met Desiree krijgt ieder normaal mens ruzie en moordneigingenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou die was ook niet normaal en gek om ruzies te forceren.
Dat was ook geen normale situatie waar zij zich in bevondquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou die was ook niet normaal en gek om ruzies te forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |