Zijn eventuele matches verdienen iemand die geen cruciale informatie in zijn voorstelfilmpje verzwijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:44 schreef praadje het volgende:
Ach, ik hoop dat er nu eens een match voor Hans komt. Dat verdient hij wel na al die ellende.
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zijn eventuele matches verdienen iemand die geen cruciale informatie in zijn voorstelfilmpje verzwijgt.
Mja, hoe lang waren die promo's destijds? Ik snap best dat als je één minuut hebt (of nog minder) dat je daar niet over gaat uitweiden. Voordat je hebt uitgelegd waarom je ex nog bij je inwoont ben je zo 30 seconden verder.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zijn eventuele matches verdienen iemand die geen cruciale informatie in zijn voorstelfilmpje verzwijgt.
Het is eigenlijk bizar dat HarmJan de nieuwe gast moet ontvangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:57 schreef praadje het volgende:
Ik vroeg me vannacht ineens af hoe Astrid dat doet als er gasten zijn en de kinderen haar nodig hebben. En gaan we in een van de volgende afleveringen zien dat HarmJan de volle laag (de grens) krijgt omdat hij haar niet gewaarschuwd heeft dat er een nieuwe man was aangekomen?
Want volgens mij was het HarmJan zelf die aangaf dat Astrid niet gestoord wilde worden. Hij had op zijn minst even een appje kunnen sturen of even kunnen melden dat er iemand aangekomen was lijkt mij.
Ze heeft gewoon geen zin in de tv-ploeg en de mannen. Ze vertoont psychopatisch gedrag, dus waarschijnlijk is dit alleen maar beter…..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik kots echt op Astrid, zijn haar kinderen dan zo levensbedreigend ziek dat ze niet ff naar Harm Jan toe kan lopen en ff wat eten brengt? Of even gewoon naar beneden loopt om te vragen hoe het gaat en dan dus zien dat er een nieuwe man is? Ik begrijp die vrouw echt gewoon niet, wat iemand eerder ook al zei, hoe doet ze dat met echte gasten dan?
Ook dat haar ' deur' potdicht zit en ze een hoge muur heeft...
En alles om maar niet met die mannen blijkbaar te zijn haar kinderen als excuus gebruikt.
Wie zegt dat die kinderen echt ziek zijn? Die zelfde middag waren ze nog aan het schansspringen en vrolijk.
Het zou mij niks verbazen dat omdat ze boven zit ende mannen haar toch niet kunnen horen, ze gewoon relaxt zit en zo af en toe ff met haar kinderen bezig houdt. Want die mannen kunnen het toch niet checken want dan gaan ze over haar grens heen .
Waarom in godsnaam heeft die vrouw zich opgegeven??
pittige beschuldigingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik kots echt op Astrid, zijn haar kinderen dan zo levensbedreigend ziek dat ze niet ff naar Harm Jan toe kan lopen en ff wat eten brengt? Of even gewoon naar beneden loopt om te vragen hoe het gaat en dan dus zien dat er een nieuwe man is? Ik begrijp die vrouw echt gewoon niet, wat iemand eerder ook al zei, hoe doet ze dat met echte gasten dan?
Ook dat haar ' deur' potdicht zit en ze een hoge muur heeft...
En alles om maar niet met die mannen blijkbaar te zijn haar kinderen als excuus gebruikt.
Wie zegt dat die kinderen echt ziek zijn? Die zelfde middag waren ze nog aan het schansspringen en vrolijk.
Het zou mij niks verbazen dat omdat ze boven zit ende mannen haar toch niet kunnen horen, ze gewoon relaxt zit en zo af en toe ff met haar kinderen bezig houdt. Want die mannen kunnen het toch niet checken want dan gaan ze over haar grens heen .
Waarom in godsnaam heeft die vrouw zich opgegeven??
Zeer onstabiele vrouw, geen vader van de kinderen meer in de buurt en onsympathiek bovendien. Daar moet eerst heel veel therapie doorheen en de kinderen het huis uit, wil een beetje man met zelfrespect daar iets mee te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:58 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik kots echt op Astrid, zijn haar kinderen dan zo levensbedreigend ziek dat ze niet ff naar Harm Jan toe kan lopen en ff wat eten brengt? Of even gewoon naar beneden loopt om te vragen hoe het gaat en dan dus zien dat er een nieuwe man is?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:39 schreef DKUp het volgende:
Astrid was lekker gevlucht voor de nieuwe deelnemer. Die kneus die zichzelf al als bonuspapa ziet en al zegt dat het Astrids type niet is lol![]()
Natasja, leuk van kantoorvrouw naar een B&B-eigenares. Leeg en heeft totaal niks te melden. Even een oud bed halen bij de kringloop, boodschapjes halen en een wijntje drinken.
En Ruud die niet even tóch even ging aankloppen. Je laat toch niet iemand als Harmjan na een lange reis bepalen wat je mag doen of niet? Hij heeft veel meer maar vooral betere self-helpboeken nodig dan alleen "Aandacht in je relaties".quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:57 schreef praadje het volgende:
En gaan we in een van de volgende afleveringen zien dat HarmJan de volle laag (de grens) krijgt omdat hij haar niet gewaarschuwd heeft dat er een nieuwe man was aangekomen?
Want volgens mij was het HarmJan zelf die aangaf dat Astrid niet gestoord wilde worden. Hij had op zijn minst even een appje kunnen sturen of even kunnen melden dat er iemand aangekomen was lijkt mij.
Hij had gewoon ja moeten zeggen toen dr nieuwe vroeg of die zich even moest gaan voorstellen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:57 schreef praadje het volgende:
Ik vroeg me vannacht ineens af hoe Astrid dat doet als er gasten zijn en de kinderen haar nodig hebben. En gaan we in een van de volgende afleveringen zien dat HarmJan de volle laag (de grens) krijgt omdat hij haar niet gewaarschuwd heeft dat er een nieuwe man was aangekomen?
Lekker stoken, net als Hans die Libera als een pitbull op Syl afstuurde.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:38 schreef jesseax het volgende:
[..]
Hij had gewoon ja moeten zeggen toen dr nieuwe vroeg of die zich even moest gaan voorstellen.
Er zijn een aantal mogelijkheden:quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:19 schreef E.T. het volgende:
het is ook gewoon rete-asociaal dat je niet ff gedag komt zeggen als er een man speciaal voor jou komt. Ff voorstellen. Er is niemand die het raar vindt als je zegt 'sorry, m'n kinderen hebben me nodig vanavond; morgen maak ik het goed. Gelukkig heeft Harmjan je al wat wegwijs gemaakt.' ofzo.
Maar niet eens 30 seconden je gezicht laten zien vind ik echt beneden alle peil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |