Wat vind je van de muziek van zijn neefje?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:58 schreef Dries4Ever het volgende:
middeleeuwse muziek
Niet het beste van Henny Huisman uit je speakers pompen
dikke beats
geen idee wie dat isquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat vind je van de muziek van zijn neefje?
hier gaan mijn oren van bloeden, wat een aids, je kan het niet eens muziek noemenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Sander en Jordy, maken ook muziek. Dit soort meuk:
Soort van Og3nequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:15 schreef herverwijderd het volgende:
Of deze, ooit nog eens een vriendje gehad die hier helemaal weg van was.
Ik de allesbehalve middelzware Braadquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:16 schreef Rodgrod het volgende:
Ik pomp enkel Possetje door de speakers
Ron Weasley is dakloos, zie ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:54 schreef damsco het volgende:
Sportschooltje gedaan, spieren opgepompt en dan als een lui varken in de auto weer naar huis terwijl middeleeuwse beats van dr dre of 50 cent uit de speakers pompen. En terwijl je dan in de mcdrive staat om een maccie te doen heb je altijd wel van die figuren die je dan aan staan te gapen alsof je gek bent.
Klacht: mensen wier middeleeuwse muziek niet waarderen
Antiklacht: binnenkort langs Elfia met ramen naar beneden rijden met onderstaande muziek.
Dr. Dre Beats but they're MEDIEVAL | feat Still D.R.E, In Da Club, Xxplosive, California Love + more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL GA JIJ NAAR ELFIA? IK OOK!!!quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:54 schreef damsco het volgende:
Sportschooltje gedaan, spieren opgepompt en dan als een lui varken in de auto weer naar huis terwijl middeleeuwse beats van dr dre of 50 cent uit de speakers pompen. En terwijl je dan in de mcdrive staat om een maccie te doen heb je altijd wel van die figuren die je dan aan staan te gapen alsof je gek bent.
Klacht: mensen wier middeleeuwse muziek niet waarderen
Antiklacht: binnenkort langs Elfia met ramen naar beneden rijden met onderstaande muziek.
Dr. Dre Beats but they're MEDIEVAL | feat Still D.R.E, In Da Club, Xxplosive, California Love + more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |