SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik heb dus een wc met kontsproeier...wat echt een aanradertje is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:17 schreef herverwijderd het volgende:
Terwijl ik al een week ofzo waterig poep en de boel zelfs met 4 keer vegen niet schoon voelt en je dus maar weer even met de douchekop aan de gang gaat.
Lang leve thuiswerken, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:17 schreef very het volgende:
Dat is een verkapt onderdeel van de klacht.
Een week klinkt niet gezond.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:17 schreef herverwijderd het volgende:
Terwijl ik al een week ofzo waterig poep en de boel zelfs met 4 keer vegen niet schoon voelt en je dus maar weer even met de douchekop aan de gang gaat.
Lang leve thuiswerken, dat dan weer wel.
Daar komt ook poep uit. Wedden dat zij vaker moet vegen dan ik?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vooruit dan maar. Hopelijk helpt dit een beetje om deze zware periode door te komen
Maar wel prettig. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar als je poept als ts is het ook weer niet gezond blijkbaar.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar als je poept als ts is het ook weer niet gezond blijkbaar.
Ontzettend bedankt. Dat uw achterplas snel weer mag inbinden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, ik was ook nog vergeten je te feliciteren.
Goed gedaan, medepoeper.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:22 schreef very het volgende:
Daar komt ook poep uit. Wedden dat zij vaker moet vegen dan ik?
Ik eet ook kont, dus ben er bekend meequote:Op donderdag 28 juli 2022 13:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denken in oplossingen i.p.v. problemen, zo'n klysma doet wonderen. Vraag Patty Brard maar
Nou, dat is dus het gekke. Bij het werpen voelt het op zich als elke andere drol. Niet te hard, niet te zacht. Dus zeker geen keutels maar ook geen pindakaas zeg maar. Ik ben dan ook elke keer verrast door de snelle schoonmaak, want niets doet vermoeden dat het met 1 papiertje gedaan kan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:42 schreef marc0871 het volgende:
Bij mij zijn het de afgelopen dagen net keutels geweest.
Gewoon gezond gegeten en genoeg gedronken.
Droog, donker, hard en dik. Bijna niet te passeren.
Kwartier weeën en persneigingen gehad, voordat het kopje zichtbaar werd.
Daarna was het plok, plok, plok... Op het plateau.
Voordeel is idd wel dat 1× vegen al bijna teveel is.
Vandaag eindelijk weer een lange, smeuige lichtbruine op het presenteerplateau gelegd.
Ik moest nu wel een paar keer vegen, maar één keer licht aanzetten dat hij er zo aan één stuk uit glibbert, is ook wat waard.
Ja, nou ja, die had ik de dagen ervoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:50 schreef very het volgende:
[..]
Nou, dat is dus het gekke. Bij het werpen voelt het op zich als elke andere drol. Niet te hard, niet te zacht. Dus zeker geen keutels maar ook geen pindakaas zeg maar. Ik ben dan ook elke keer verrast door de snelle schoonmaak, want niets doet vermoeden dat het met 1 papiertje gedaan kan zijn.
Daarbij doe ik ook altijd m'n vinger met het papiertje even naar binnen om ook de spuitmond goed schoon te maken, maar ook daar geen achtergebleven bewijslast.
dat haat ik echt het meest; wanneer een smeuïge een duwtje in de rug nodig blijkt te hebben. Gelijk de hele borstel smerig....en van het tikken op de rand om alle strontklonten eruit te forceren is zo'n borstel ook wel eens kapot gegaan, ondanks dat ik niet het goedkope spul hanteer. Voordeel is wel dat je dan ook vaak iets meer garantie hebt, maar je zit toch weer met een afgebroken borstel vol stront in je plee waar je toch iets mee moet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, die had ik de dagen ervoor.
Nog steeds droog en hard, maar makkelijk te passeren en wel aan één stuk.
1 keer vegen was genoeg.
Daarvoor had ik chocolade gegeten en had ik plakpoep.
Ik bleef papier pakken.
Bij het spoelen bleef hij plakken. Lag in de volle lengte op het plateau.
Mooi gestroomlijnd, dus alle water stoomde er langs, zonder hem naar de uitgang te bewegen.
Uiteindelijk heb ik hem met de pleeboy een zetje moeten geven.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:12 schreef very het volgende:
[..]
dat haat ik echt het meest; wanneer een smeuïge een duwtje in de rug nodig blijkt te hebben. Gelijk de hele borstel smerig....en van het tikken op de rand om alle strontklonten eruit te forceren is zo'n borstel ook wel eens kapot gegaan, ondanks dat ik niet het goedkope spul hanteer. Voordeel is wel dat je dan ook vaak iets meer garantie hebt, maar je zit toch weer met een afgebroken borstel vol stront in je plee waar je toch iets mee moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |