Sinds recent zit ik op een date app speciaal voor mensen die willen experimenteren op seksueel gebied. Nu wilde ik weleens een koppel daten om iemand zijn vriendin lekker te nemen terwijl hij toekijkt.
Na wat app contact, echt vreselijk vind ik dat, ik spreek meteen liever af maar consent zus en zo, dus je doet maar geforceerd mee. Na wikken en wegen wilden ze dan op date gaan met mij bij een niet nader te noemen establissement in Utrecht. Hier hebben we wat drankjes gedaan en wat gegeten en ik heb maar zo geforceerd mogelijk mee te doen met het hele kennis maken, ik wilde eigenlijk gewoon zijn vriendin goed ervan langs geven terwijl hij mag toekijken als cuck.
Eenmaal de drank vloeielijk reikte en we allen al flink aangeschoten waren zijn we vervolgens vertrokken per taxi naar hun huis, daar nog wat drankjes gedaan en ik nam nog even paar sleuteltjes op de wc om het lang vol te houden, normaal ben ik na 2 minuten al klaar, langer moet het ook niet duren om door zo'n zure sloot te raggen, het is komen en gaan met die banaan.
We begonnen lekker klef te doen op de bank in de woonkamer en die kerel vond het prima dat zijn wijfie werd begeerd door mij, maar ik was echt bloedje geil en opeens dacht ik aan mijn fantasieėn dat ik beter kan pijpen dan vrouwen, dus ik stelde het voor om die kerel zijn banaan even goed mijn slokdarm te laten visiteren. Vond hij heel erg dapper van me, bitch please

rot maar gewoon weer op met die sentimentele "consent" en "acceptance" shit, wil gewoon neuken klaar.
Terwijl ik hem goed aan het pijpen was ging zijn vriendin mij pijpen, was echt onwijs lekker, ik stelde vervolgens voor of hij mij in mn reet wilde nemen terwijl zij doorgaat met fellatio, zo gezegd zo gedaan, terwijl ik van beide kanten werd verwend kwam ik echt klaar in haar mondje met milliliters zaad, de sperma emmer. (HIHAHO).
In ieder geval, hij is dus in mijn reet klaargekomen, maar van het raggen is dat condoom dus gescheurd, glijmiddel was ook al uitgewerkt, daar kwamen we later achter. Het is echt kksmerig om zaad uit je reet te voelen lopen, maar ook omdat ik wel echt bang ben dat ik straks apenpokken krijg ofzo

. Ik heb hem wel verteld dat ik dit niet tof vond en of hij zo snel mogelijk een soa test wilt doen om erachter te komen of ik niet straks ook een soa heb of nog erger die apenpokken.
Het allerergste is nog wel dat dit onwijs gay aanvoelt, met een condoom eromheen en daar inkomen in mijn reet vind ik nog kunnen, want dan is er geen vlees to vlees contact en is het niet gay. Pijpen daarentegen kan wel, genoeg vrouwen die elkaar likken en ook gewoon hetero zijn, is bij mannen net zo of niet
@dikkedaniel haha.
Klacht: weten hoe het voelt om als sperma emmer te dienen.