SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Van mij mag hij blijven om commentaar te geven. Kan zelf niks, maar weet bij alles hoe het beter moet.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Snap dat niet hoor. Twee dames die beiden ruim 30 jaar zijn en dan toch nog een of andere kindman een tweede kans willen geven ten aanzien van hele basale sociale vaardigheden.
En dan die ouders er continu bijquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Snap dat niet hoor. Twee dames die beiden ruim 30 jaar zijn en dan toch nog een of andere kindman een tweede kans willen geven ten aanzien van hele basale sociale vaardigheden.
Kindman ik ga stuk hahahahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
@DKUp wacht met smart op de ongemakkelijkheid van Astridquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:10 schreef PirE het volgende:
Durk gaat weg, jammer die ongemakkelijkheid gaf wel mooie tv.
Die Martijn lijkt nog wel heul erg 'bleu' te zijn idd, niet alleen op sociaal vlakquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb wat gemist (onuitgenodigde visitequote:
The bar is in hellquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Hadden ze dat uit het filmpje kunnen halen? Vast nietquote:
Niet Haags i.i.g.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ja wat voor accent heeft zij
Heel erg, hij danst ook als een homofiel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oooooh dat dansen is wel cringe hoor
“Ik hoorde dit net precies zo, ik ga er meteen wat aan doen!!!!!11111”quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die Martijn lijkt nog wel heul erg 'bleu' te zijn idd, niet alleen op sociaal vlak
Eigenlijk ben je dan ook afquote:
Tja, hij woont nog bij z'n ouders op zijn 31e, vind je het gek?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die Martijn lijkt nog wel heul erg 'bleu' te zijn idd, niet alleen op sociaal vlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |