Omdat het gewoon nog niet van jou is. En je kan echt wel wat minuutjes zonder eten lijkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens een pakje boterhamvlees open gescheurd en er paar plakjes uit gegeten voordat ik de kassa passeerde. Wat is daar mis mee als je honger hebt?
Je betaalt er toch gewoon voor. Wat een onzin ditquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon nog niet van jou is. En je kan echt wel wat minuutjes zonder eten lijkt me.
Suikerziekte oid is wat anders, maar als je gezond bent en je doet dit vind ik dit tokkie. Kan er niks aan doen
heb je ook wel eens op de toonbank gescheten en gevraagd om statiegeld?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens een pakje boterhamvlees open gescheurd en er paar plakjes uit gegeten voordat ik de kassa passeerde. Wat is daar mis mee als je honger hebt?
Ik ben bereid het te kopen en tik het ook gewoon af, dus snap niet wat er aso aan is. Koop ook wel vaker frisdrank waar ik dan in de supermarkt al een lurk van heb genomen omdat ik dorstig ben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon nog niet van jou is. En je kan echt wel wat minuutjes zonder eten lijkt me.
Suikerziekte oid is wat anders, maar als je gezond bent en je doet dit vind ik dit tokkie. Kan er niks aan doen
Rare vraag maar neequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb je ook wel eens op de toonbank gescheten en gevraagd om statiegeld?
Keertje AH ofzo proberenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ja, mijn kind jankt echt wel eens de boel bij elkaar in een Jumbo.
Gister nog die waffel van je ma opengescheurd met mijn jumbo, ze hield anders ook niet op met janken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die verpakkingen voedsel in de winkel openscheuren omdat het kind anders zijn waffel niet houdt![]()
Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. En ja, mijn kind jankt echt wel eens de boel bij elkaar in een Jumbo.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:43 schreef Viesdik het volgende:
Dus ik naar de supermarkt, zat dat verwende kutkind van net die geen plakje worst kreeg in het zitje van de winkelwagen.
Zijn huid helemaal schraal geworden door de tranen.. en krijsen.. hij bleef krijsen.
Terwijl moeder even de andere kant op keek, pakte ik een bakje tapas gehaktballen en gaf het aan dat jochie.
Hij helemaal blij etenGelijk gestopt met huilen ook. Duhh, mannen moeten vleesch.
Toen moeders weer terug was keek ze boos om zich heen
klacht: moeders die hun kinderen verneuken
In de bijbaantijd vaak meegemaakt. Dan kreeg dat kind van een ouder die dan toch toegaf ķf een croissantje ķf een bak ijs waar dat kindje dan met zijn handen uit ging eten ķf een zak chips te eten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die verpakkingen voedsel in de winkel openscheuren omdat het kind anders zijn waffel niet houdt![]()
Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. En ja, mijn kind jankt echt wel eens de boel bij elkaar in een Jumbo.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb je ook wel eens op de toonbank gescheten en gevraagd om statiegeld?
Ik vind het ook tokkie/ordinair/onfatsoenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een user hier verklaarde eens dat hij al zijn vingers in zijn poepgaatje stopte en dan alle blokjes kaas ging aanraken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het ook tokkie/ordinair/onfatsoenlijk.![]()
Het is inderdaad nog niet van jou. Wat als er net een pinstoring ontstaat of zo, sta je daar met je half opgegeten etenswaren.![]()
Als iedereen loopt te eten in de winkel, is het bovendien wel heel lastig in de gaten houden of het allemaal wel netjes afgerekend wordt.
Voor gratis plakjes worst moet je naar de slager.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:43 schreef Viesdik het volgende:
Dus ik naar de supermarkt, zat dat verwende kutkind van net die geen plakje worst kreeg in het zitje van de winkelwagen.
Zijn huid helemaal schraal geworden door de tranen.. en krijsen.. hij bleef krijsen.
Terwijl moeder even de andere kant op keek, pakte ik een bakje tapas gehaktballen en gaf het aan dat jochie.
Hij helemaal blij etenGelijk gestopt met huilen ook. Duhh, mannen moeten vleesch.
Toen moeders weer terug was keek ze boos om zich heen
klacht: moeders die hun kinderen verneuken
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een user hier verklaarde eens dat hij al zijn vingers in zijn poepgaatje stopte en dan alle blokjes kaas ging aanraken.
Want dat is grappig of zo.
De worst van de slijterij valt inderdaad nogal tegen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voor gratis plakjes worst moet je naar de slager.
Ik heb van alles gezien. Zakken snoep, dozen ijs, fruit... Maar vooral broodjes of krentenbollen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:45 schreef stokj het volgende:
[..]
In de bijbaantijd vaak meegemaakt. Dan kreeg dat kind van een ouder die dan toch toegaf ķf een croissantje ķf een bak ijs waar dat kindje dan met zijn handen uit ging eten ķf een zak chips te eten.
Maar de ouders die hun kinderen dat gewoon verbieden deden dat op een rustige doch dringende/urgente manier.
Wij hebben (geheel tegen mijn principes inquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb van alles gezien. Zakken snoep, dozen ijs, fruit... Maar vooral broodjes of krentenbollen.
Vaak werd dit in de winkel aan rustige kinderen gegeven die gewoon aan het rondkijken waren vanuit hun zitje in de kar. Dan snap ik het gewoon helemaal niet. Welk signaal geef je aan je kind af?
Precies, gewoon opsluiten in de auto, liefst als het 30+ graden isquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:52 schreef butz0rs het volgende:
Mensen wier hun kinderen mee de winkel inbrengenDie kan echt wel even 15 minuten in the auto of op het kinderzitje wachten.
Pas als je ervoor hebt betaald is het van jou, kneusquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je betaalt er toch gewoon voor. Wat een onzin dit
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:44 schreef stokj het volgende:
Ik herkende hun ergens van maar ik kon het even niet plaatsen.
neeee juist geniaal! stimulans voor de supermarkt om cash geld niet van de baan te doenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het ook tokkie/ordinair/onfatsoenlijk.![]()
Het is inderdaad nog niet van jou. Wat als er net een pinstoring ontstaat of zo, sta je daar met je half opgegeten etenswaren.![]()
Als iedereen loopt te eten in de winkel, is het bovendien wel heel lastig in de gaten houden of het allemaal wel netjes afgerekend wordt.
of oma die iets te veel laxeert en aan haar arie zit als ze een hete wind heeft gelaten.. om vervolgens appels te sorteren op kleurquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een user hier verklaarde eens dat hij al zijn vingers in zijn poepgaatje stopte en dan alle blokjes kaas ging aanraken.
Want dat is grappig of zo.
Of aan een touwtje aan dat karretjesrek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:52 schreef butz0rs het volgende:
Mensen wier hun kinderen mee de winkel inbrengenDie kan echt wel even 15 minuten in the auto of op het kinderzitje wachten.
Elke supermarkt heeft wel zo'n 'kassameid' van rond de zestig die het opperhoofd is over een moord jonge kassameiden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
of oma die iets te veel laxeert en aan haar arie zit als ze een hete wind heeft gelaten.. om vervolgens appels te sorteren op kleur
Krijg hier toch wel een beetje kinderlokker vibes van.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:51 schreef Viesdik het volgende:
mooiste is een minderjarig kind een zak snoep geven en zeggen dat hij dat mag hebben
vervolgens aansporen hem open te trekken en heb aanmoedigen mij vervolgens een snoepje aan te bieden
Je kan boodschappen ook thuis laten bezorgen, hebben wij ook geen last van je jankende kroost.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Betaal je moeder ook altijd pas na afloopquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:34 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Pas als je ervoor hebt betaald is het van jou, kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |