Dat is wat dommig.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Chute door tegen de hekken te fietsen.
Waarom kijk je naar de NOS?quote:
Zijn dit niet een beetje standaardhekken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goede hekken zeg.
Dit is ook gewoon goedgekeurd door de UCI?
Volgens mij is dit zo’n beetje de enige wedstrijd (samen met de NK’s) waar de UCI niks mee te maken heeft, aangezien dit door de Europese Wielerbond georganiseerd wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goede hekken zeg.
Dit is ook gewoon goedgekeurd door de UCI?
Dat wisselen tussen wielrennen en roeien vind ik nu prima, omdat het toch een sprint wordt. Maar voetjebal hoeft niet met Joep.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de NOS?
Weet je, als ik naar deze koers kijk voel ik me een ook beetje een debiel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees in Live eredivisieverslagen dat wij allen debielen zijn.
Ter info.
Naja rest van parcours ook natuurlijk, maar plaatselijke rondje had wel ietsje beter gekundquote:
Was het maar oktober, zo klaar met deze pleurishitte.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
Wel grappig dat wanneer Zjozee al die tenten ziet van de Oktoberfesten opeens extra enthousiast wordt![]()
Ik zou vooral een zwaarder parcours willen zien.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja rest van parcours ook natuurlijk, maar plaatselijke rondje had wel ietsje beter gekund
Oneens, want er mogen alleen Europeanen deelnemen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef Steven184 het volgende:
Dit was wel echt een koers voor Ewan geweest
Dit dus…zonde dat je in deze omgeving met zo'n flopparcours komt.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou vooral een zwaarder parcours willen zien.
Ja dat klopt idd. Maar vaak als het dan weer regent en 12 graden is, zou ik weer willen dat het 30 graden wasquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Was het maar oktober, zo klaar met deze pleurishitte.
Maar deze lelijke koers was hem op zijn lijf geschreven. Om dan in de laatste 50 er voorbij ye schieten en te winnenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, want er mogen alleen Europeanen deelnemen.
20-25 svpquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd. Maar vaak als het dan weer regent en 12 graden is, zou ik weer willen dat het 30 graden was
Op het ESF stonden ook Australiaantjes aan de start.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, want er mogen alleen Europeanen deelnemen.
*Sloveniëquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gras groen = Ierland
Fel groen = Slovakije
200 kilometer tegenwindquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:43 schreef franklop het volgende:
Mooi tussen de zeecontainers door
Volgend EK op de Maasvlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |