Paaltouristquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FOKSCHAAP..
KOFSCHIP..
[/taalautist]
M'n laatste post in onzin. Zelfs ironie wordt hier niet meer begrepen. Ik laat me nu uitschelden en blijf netjes.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FOKSCHAAP..
KOFSCHIP..
[/taalautist]
Hoe vaak heb je dit al niet gezegdquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n laatste post in onzin. Zelfs ironie wordt hier niet meer begrepen. Ik laat me nu uitschelden en blijf netjes.
Tot nooit.
Dag tongemans, tot over een week of twee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
M'n laatste post in onzin. Zelfs ironie wordt hier niet meer begrepen. Ik laat me nu uitschelden en blijf netjes.
Tot nooit.
Was dat zo? Wat me irriteert is de laatste voorstelling van de Soldaat van Oranje-musical. Tien jaar lang.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dag tongemans, tot over een week of twee.
Begint een beetje op Zangeres zonder Naam te lijken (GHHZ), de zoveelste zelfaangekondigde afscheidstournee.
Heintje Davids.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dag tongemans, tot over een week of twee.
Begint een beetje op Zangeres zonder Naam te lijken (GHHZ), de zoveelste zelfaangekondigde afscheidstournee.
Sperm-banquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:10 schreef Homijn het volgende:
Jaren geleden had je hier ook een fokschaapMaar die heeft uiteindelijk een perm-ban gekregen.
Was voortdurend in feedback aan mekkeren
En hiermee concluderen we dat je laatste post in ONZ niet je laatste post in ONZ was. Toch bijna een uurtje uitgehouden zonder ONZ.quote:
Deze dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2022 01:22 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En hiermee concluderen we dat je laatste post in ONZ niet je laatste post in ONZ was. Toch bijna een uurtje uitgehouden zonder ONZ.
Nice!
Waarschijnlijk ook niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |