quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:21 schreef borisz het volgende:
Andries Jonker nieuwe bondstrainer. Goede keuze.
Heeft in het verleden veel gedaan qua vrouwenvoetbal. Is bij Telstar op de achtergrond betrokken geweest bij het opzetten van de vrouwentak. Het is voor nu de beste optie.quote:
Vertel mij iets over de takkenwijven van Telstar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft in het verleden veel gedaan qua vrouwenvoetbal. Is bij Telstar op de achtergrond betrokken geweest bij het opzetten van de vrouwentak. Het is voor nu de beste optie.
Grote bagger.quote:
PSV was bedroevend. Voor Twente was het bitter.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:37 schreef borisz het volgende:
Zou die Unnerstall niets voor PSV zijn?
/Ok netjes gejat van Sandman.
Twente redt het ook niet, maar die hebben iig zo veel meer laten zien dan PSV gisteren.
Meegaan in een schop / emotiepartij met Italianen en zelf 3 loeiers van kansen weggeven. Ik was niet zo onder de indruk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV was bedroevend. Voor Twente was het bitter.
Goeiemorgen.
Heb in 't Harde in dienst gezeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:40 schreef borisz het volgende:
Mogge. Op naar t Harde voor een wandeling naar Elburg en terug. Westerborkpad.
Mooi gebied om te wandelen iigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb in 't Harde in dienst gezeten.
Ik hing de vlag uit bij m'n ontslag uit Dienst Boris. Ha ha ha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi gebied om te wandelen iig. Wil nog wel eens terug om daar de toerist in Elburg uit te hangen.
Weinig omgekeerde vlaggen gezien. Wel diverse Trots op de Boer-vlaggen en zakdoeken.
Ik niet snappuh. Wat is een 'Karen' ?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:06 schreef Ole het volgende:
Gister IRL een ' Karen ' meegemaakt.. Aso wijf, lelijk Amerkaans accent alles was er. Gelachen maar toch ook wel bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |