N-wegen zijn inderdaad een stuk gevaarlijker, hoe vaak het daar fout gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:53 schreef Bitlord het volgende:
Alleen nog maar op achterafweggetjes of ontsluitingen van landbouwgronden of individuele percelen.
https://maps.prorail.nl/p(...)49418b75e1ee9d52a253
(Goed lezen de groene zijn al opgeheven)
Op een provinciale weg je stuur opeens 1 centimeter draaien is gevaarlijker. Maar mensen zijn niet goed in kansen en risicos inschatten
Idee: een zebraovergang met slagbomen en natuurlijk visueel en audio geluid zodat er minder ongelukken gebeuren!quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
mja, niemand mag meer zelf oppassen kennelijk, wanneer gaan we zebrapaden verbieden?
Ja je kunt ook even uit je doppen kijken voordat je oversteektquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:49 schreef Speedfight het volgende:
Daar kan ik mij ook enorm kwaad over maken. Net als dat ze die sporen niet gewoon overal omheinen. Het is gevaarlijk en kan ook een hoop impulsieve ellende verhelpen.
Dieren, kinderenquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja je kunt ook even uit je doppen kijken voordat je oversteekt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je je kinderen maar opvoeden..of steken ze ook zonder te kijken de straat over/ dieren...ja dat heb je niet op de weg dat probleem natuurlijkquote:
Wat wil je daarmee voorkomen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:49 schreef Speedfight het volgende:
Daar kan ik mij ook enorm kwaad over maken. Net als dat ze die sporen niet gewoon overal omheinen. Het is gevaarlijk en kan ook een hoop impulsieve ellende verhelpen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:22 schreef PS. het volgende:
Want dieren laten zich tegenhouden door een slagboom?
Nee door omheiningen. Ik zei dat ik ook niet begreep dat ze niet de spoorwegen overal omheinen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Want dieren laten zich tegenhouden door een slagboom?
Dan gaan ze naar een station toe waar alleen sprinters stoppen, lopen daar het spoor op als een intercity voorbij komt razen, en zijn 100 man extra getraumatiseerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee door omheiningen. Ik zei dat ik ook niet begreep dat ze niet de spoorwegen overal omheinen.
Er zitten bijvoorbeeld veel geestelijke gezondheidszorg instellingen vlak aan sporen, je kan zelf wel indenken wat het gevaar is dat die mensen doen, dat zou er ook mee voorkomen kunnen worden.
Je maakt het wel minder makkelijk om in een opwelling het spoor op te lopen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar een station toe waar alleen sprinters stoppen, lopen daar het spoor op als een intercity voorbij komt razen, en zijn 100 man extra getraumatiseerd.
Daarbij is duizenden kilometers hekwerk niet bepaald goedkoop, en voorkomen doe je het er niet mee.
Dordtse aso tuigquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doen vuilniswagens ook niet
Te groot gebrek aan mensen die Hein heten denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee door omheiningen. Ik zei dat ik ook niet begreep dat ze niet de spoorwegen overal omheinen.
Dat noemen ze ook wel vooruit denken.quote:Er zitten bijvoorbeeld veel geestelijke gezondheidszorg instellingen vlak aan sporen, je kan zelf wel indenken wat het gevaar is dat die mensen doen, dat zou er ook mee voorkomen kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |