ja fijn he!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
dit kan een dag zo goed maken he. wat zeg ik, een week!
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
dat maakt niks uit. maar ik kan me geen houding aanmeten dan
Tot 3 hahaquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:25 schreef suzi1 het volgende:
dazzler is tot 3 doorgegaan. ik ben iets na 2 gestopt. werd rond half 7 wakker. maar gelukkig nog een uurtje kunnen slapen voor de wekker om 8 afging![]()
en nu de hort op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht al die melodie eerder gehoord te hebben toen deze plaat van GO uitkwam:
totdat ik toevallig hierop stuitte
wat een baasquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:25 schreef suzi1 het volgende:
dazzler is tot 3 doorgegaan. ik ben iets na 2 gestopt. werd rond half 7 wakker. maar gelukkig nog een uurtje kunnen slapen voor de wekker om 8 afging![]()
en nu de hort op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik heb vanmiddag die van gistermiddag van hem geluisterd. dan later nog een de laatste 3 kwartier van gister en ben weer bij
we gaan het meemakenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:17 schreef engine het volgende:
Volgens mij later ook gizmo maar zie dat nergens meer nu
Waarom in Thorn en waar ligt dat?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wij gaan een vakantiehuis in thorn huren en dan kan dazzler daar draaien.
maar dan moet ik jullie voor nu de komende uren verlaten
Had ik gelogenquote:
Boh bohquote:
Ik zal eens een belletje wagenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
kan de ns niet even de nacht trein laten rijden ofzo
Ik kwart over 10quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
laatste trein kwart voor 10 moet ik hebben. dan moet je nog half uur naar station lopen, dus kun je rond 9 uur vertrekken
quote:
ja het voelt gewoon net niet dan hequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nouja als je van 3 of 4 s middags daar bent heb je eigenlijk al best een lange dag maar toch voelt het zondeDazzler draait ook pas om 9 volgens mij.
Stukje FOMOquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het voelt gewoon net niet dan he![]()
terwijl je inderdaad wel hele dag van huis bent
Ja maar dat had ik ook nog niet meteen door. Pas toen die kerel er langs kwam staan zag je dat ineensquote:
Gooi je er zelf extra kaas op?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
haha weer een tonnootje met wat extra kaas
lulquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
en als toetje natuurlijk gestoomde groenten met kroketten uit de oven
hearlik, zou opeten!quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Het was toen broccoli met wortel wat ik had gestoomd trouwens
Rauwe ben ik niet zo fan van. Gewokte in je bami en nasi is wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rauwe ben ik niet zo fan van. Gewokte in je bami en nasi is wel lekker
Naja als het ergens doorheen zit eet ik het wel op maar gewoon gestoomde wortels laat ik staan. Koud eet ik ze dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rauwe ben ik niet zo fan van. Gewokte in je bami en nasi is wel lekker
Ben niet zo moeilijk qua groente, eet toch een halve kilo per dagquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Naja als het ergens doorheen zit eet ik het wel op maar gewoon gestoomde wortels laat ik staan. Koud eet ik ze dan weer wel.
Dat is best netjes. Dat haal ik niet schat ik.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet zo moeilijk qua groente, eet toch een halve kilo per dag
Ja maar dat actief is alleen maar omdat het lekker weer isquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
en je bent lekker actief geweest ook.
goed bezig man
zo'n eentje die je kan opsnuiven?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik probeer ook beetje op de lijn te letten
dikke prima tochquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat actief is alleen maar omdat het lekker weer is
Stijgende lijn?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hou het goed in gaten die lijn!
[ afbeelding ]
de buslijn?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hou het goed in gaten die lijn!
[ afbeelding ]
nee nee hoo hoooquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n eentje die je kan opsnuiven?
Kirby!quote:
Je ging toch nog toetje maken?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
500gr broccoli genot
worteltjes heb ik niet in huis
lolquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
500gr broccoli genot
worteltjes heb ik niet in huis
quote:
Wiebelende spongebob?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lol eentje heeft ook gewoon spongebob emosies in de sjet
Wel vrolijkquote:
Cutequote:
Heftig feestjequote:
quote:
ja klopt helemaal, ze hebben altijd wel een bepaalde kwaliteitquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:33 schreef engine het volgende:
Toch best gaaf...meestal onbekende dj's maar ze kunnen echt wel wat. Ook die dames die ze vaak hebben.
Beetje zonde van de nieuwe badkamerquote:
Jackson?quote:
ik zat het net te denken man!quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk al dat het vroeger donker begint te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Die van dat dwars door je donder? Niet onmogelijk maar ik denk het niet. Die klinkt wat rauwer.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Heb fitnessapparatuur besteldfitboy deluxe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die van dat dwars door je donder? Niet onmogelijk maar ik denk het niet. Die klinkt wat rauwer.
Even opgezocht...track is van tha playah...denk een onbekende die de lyrics doet.quote:
ah oke, ja moest er ineens aan denken toen ik het hoordequote:Op woensdag 27 juli 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even opgezocht...track is van tha playah...denk een onbekende die de lyrics doet.
Is een track op/over moh die je bedoeld denk ik. Ook lekker nummer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah oke, ja moest er ineens aan denken toen ik het hoorde
wtf komt dat uit 2008 johquote:
Ja af en toe heb je even van die momentjes hequote:Op woensdag 27 juli 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wtf komt dat uit 2008 joh
de tijd vliegt echt man jezus
ja echt hahaquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja af en toe heb je even van die momentjes he
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hadden hem op prive staan
prutsors
je moet ook niet 500gr per maaltijd eten he, maar per dag!quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Lading pasta die ik had gemaakt doe ik langer over dan voorheen door mijn groenteconsumptie
Wortel is wortelquote:
check mijn Johan Gielen set van hierboven, beetje Trance Energy vibes.quote:
Zal vanavond ff luisteren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
check mijn Johan Gielen set van hierboven, beetje Trance Energy vibes.
wasda?quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:55 schreef suzi1 het volgende:
ik luister zo wel. ben nu even over micro cheating aan t luisteren
uhh nee, dat is gewoon een DJ die early hardcore speeltquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:58 schreef suzi1 het volgende:
heb
#UPNL
ONLYFANS MOET VERBODEN WORDEN
aanstaan. en nu gaat t daar even over
verder zijn dit soort zaken niet echt aan mij besteed, maar verveelde me een beetje
is dat livestream van die spanjool?
ja draai zelfs een wasjequote:Op donderdag 28 juli 2022 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
dagje geen dazzler en soesje meteen helemaal de weg kwijt
nou het is een soort van verslaving. en je 'moet' steeds verder gaan om je 'klanten'/volgers vast te houden om het interessant te houdenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
En waarom moet Onlyfans verboden worden
Dan is het nog geen reden om te verbieden, het zijn geen kleine kinderen die niet weten wat ze doenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou het is een soort van verslaving. en je 'moet' steeds verder gaan om je 'klanten'/volgers vast te houden om het interessant te houden
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht eerst dat die mensen altijd fan waren van het merk Only
ja nee maar zullie gaan het ook niet verbieden he. het is een item dat ze bespreken. en volgens mij zit er een gast bij die eerst bij sgp zat en nu bij fvd. maar pin me er niet op vast of dat klopt, want ik ben halve luisteraarquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het nog geen reden om te verbieden, het zijn geen kleine kinderen die niet weten wat ze doen
nou kim k dr koter die kwam bijv nudepika van haar op inet tegen en die vroeg mama wat is dat nou!? en toen stond ze even met dr bek vol tandenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het nog geen reden om te verbieden, het zijn geen kleine kinderen die niet weten wat ze doen
Wat kosten ze daar nu?quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gelijk paar zakken koffiebonen gehaald bij de hema. Hun speciale bonen net in de aanbieding
Ga ik wel even opslaanquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Spaanse DJ die ouderwetsche hardcore speelt live, zat zomaar in mijn recommended
4 ipv 6, single origin, gelijk alle 3 varianten gekochtquote:
Lekker OITNB aan het bingenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Schakeltje wel heel stil vandaag voor een donderdag
Orange is the new blackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |