abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2022 @ 21:16:40 #251
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206525934
Mooi dat Utrecht droog blijft

Utrg aan zee das toch mooi

Grapje uiteraard, want de realiteit is veel en veel erger

iedereen een electrische auto gaat ook niet helpen

[ Bericht 49% gewijzigd door michaelmoore op 01-11-2022 21:23:07 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 1 november 2022 @ 23:39:48 #252
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206527944
https://www.telegraaf.nl/(...)e-ammoniakuitstoters

En de politiek rollebolt weer over straat met het zoveelstje kaartje dat niet klopt, terwijl TATA staal er niet op staat

TATA staal heeft geen 100.000 hectare land , dus dat is niet interresant
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206528074
https://www.ad.nl/politie(...)uitstoters~aa60ba2a/

Het komt NOOIT meer goed met dit beleid.
Het is zo wrang, zo willekeurig, met zoveel fouten, zo ongedragen, zo absoluut activistisch.
Dit komt NOOIT meer goed.

Dit hele gezeik, want meer is het niet, komt door overijverige milieu acirivist, oud adviseur voor de overheid bij Royalhaskoning, en bovenal hiv-nicht.
Johan Vollenbroek,
Die tot grote haat van het kabinet, rechtsstaat na rechtsstaat wint.
Op het einde van zijn leven krijgt hij het voor elkaar om nederland naar de afgrond te helpen.
Zo zo chapeau _O_

Ondertussen gaan we naar het WK in Qutar waar hele stadions airco gekoeld zijn en pijlsnel uit de grond gestampt. China bouwt alle fabrieken voor ons onnodige speelgoed. De kolencentrales draaien weer op volle toeren.
Het is zo’n ontzettend nietszeggende discussie op 0,02% vd oppervlakte van de wereld dat het bijna grappig is.
Vakman pur sang
pi_206528812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
@:Lospedrose 'uber-homo'
@:Red_85 'hiv-nicht'

Goeie argumenten....
Ja ik werd boos. Onnodige scheldwoorden passeerden de revue

https://www.nu.nl/stiksto(...)gevolgen-hebben.html

Dit is toch belachelijk, wat zijn dat voor NSB’ers die NL proberen naar de afgrond te helpen?
Je doet niks voor niemand door de bouw stil te leggen, dat zorgt voor recessie en grote problemen welke zorgt voor minder geld voor millieu en klimaat.
Door de EU regels zie je steeds meer activisten rechtszaken winnen, tegen de belangen van het land

Misschien moeten we maar eens de EU regels negeren dan, schijnbaar werken die niet voor nederland.
Vakman pur sang
pi_206528836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is toch belachelijk, wat zijn dat voor NSB’ers die NL proberen naar de afgrond te helpen?
Je doet niks voor niemand door de bouw stil te leggen, dat zorgt voor recessie en grote problemen welke zorgt voor minder geld voor millieu en klimaat.
Door de EU regels zie je steeds meer activisten rechtszaken winnen, tegen de belangen van het land

Misschien moeten we maar eens de EU regels negeren dan, schijnbaar werken die niet voor nederland.
Ik zou me drukker makken waarom Shell en Exxon miljoenen subsidie krijgen voor een project wat misschien werkt.
En ze vervolgens alle truukjes gebruiken om maar zo min mogelijk te doen en als het fout afloopt liggen de kosten bij ons.

Dit alles is mede mogelijk gemaakt door de overheid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206529561
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik zou me drukker makken waarom Shell en Exxon miljoenen subsidie krijgen voor een project wat misschien werkt.
En ze vervolgens alle truukjes gebruiken om maar zo min mogelijk te doen en als het fout afloopt liggen de kosten bij ons.

Dit alles is mede mogelijk gemaakt door de overheid.
Ik zou me drukker maken om een overheid die aan de ene kant er voor zorgt dat grote bedrijven als shell en exxon gewoon hun gang kunnen gaan en aan de andere kant dus dit soort trollen uit hun grot kunnen komen waardoor de samenleving dubbel de lul is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206529622
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik zou me drukker maken om een overheid die aan de ene kant er voor zorgt dat grote bedrijven als shell en exxon gewoon hun gang kunnen gaan en aan de andere kant dus dit soort trollen uit hun grot kunnen komen waardoor de samenleving dubbel de lul is.
De overheid zou er voor burgers moeten zijn dat deze overheid regels bedacht heeft die ze zelf niet handhaven heeft een activist gewoon door rechtzaken aangetoond. Een falende overheid waardoor de samenleving de lul is onder aanvoering van rechtse sneuneuzen voor deccenia die maar hun eigen falen erg doorzichtig blijven afschuiven. :D
  woensdag 2 november 2022 @ 09:46:21 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206529638
Boos zijn op de man die overheid wijst op haar taak in plaats van boos zijn op dezelfde overheid die alles tot in den treure heeft uitgesteld.

Bijzonder fenomeen.
  woensdag 2 november 2022 @ 09:48:00 #259
319979 Fok-it
All is well
pi_206529652
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen woorden in de mond leggen!
Goed lezen voordat je je onderbuikje leeg schud.
Stuk chiquer wel ja om iemand een nare ziekte te gunnen. En dan zelf over onderbuik spreken _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206529676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boos zijn op de man die overheid wijst op haar taak in plaats van boos zijn op dezelfde overheid die alles tot in den treure heeft uitgesteld.

Bijzonder fenomeen.
Die man laat geen ruimte voor de werkelijke slachtoffer van het beleid van de overheid: de maatschappij. Straks 1000'en die werkloos thuis zitten niks te doen omdat hij zo nodig zijn activistische puntje uit utopisch oogpunt moet maken.
Gewoon, omdat hij gelijk wil hebben. Dat vind ik vooral bijzonder.
1947-2016
  woensdag 2 november 2022 @ 09:54:05 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206529697
Wat een kortzichtig gelul weer. Alsof de maatschappij waar jij het over hebt geen slachtoffer is van een verpeste leefomgeving, of van een overheid die zich niet aan haar verplichtingen houdt en papieren oplossingen verzint om zo het aanpakken van reële problemen voor zich uit te kunnen schuiven.
Huilen dan.
  woensdag 2 november 2022 @ 09:54:32 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206529701
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die man laat geen ruimte voor de werkelijke slachtoffer van het beleid van de overheid: de maatschappij. Straks 1000'en die werkloos thuis zitten niks te doen omdat hij zo nodig zijn activistische puntje uit utopisch oogpunt moet maken.
Maar wie is daar uiteindelijk voor verantwoordelijk? De overheid. We weten al talloze jaren dat dit eraan zat te komen. Alle kabinetten Rutte wist het. 20 jaar geleden wisten we al dat stikstof een probleem was. Waarom dan boos zijn op die ene man die de overheid op haar taak wijst?

Zelfs nu durft de overheid geen knopen door te hakken. Het is weer een commissietje, weer een onderzoekje, weer een nieuwe kaart, weer een nieuw experiment.

Als ze dit veel eerder hadden gedaan, hadden we een rustigere transitie kunnen maken maar nu moet het helaas allemaal abrupt en onder dwang. Dat is wat niemand wil maar helaas heeft de overheid het zo ver laten komen. Je zal je pijlen op juiste mensen moeten richten.
pi_206529713
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maar wie is daar uiteindelijk voor verantwoordelijk? De overheid. We weten al talloze jaren dat dit eraan zat te komen. Alle kabinetten Rutte wist het. 20 jaar geleden wisten we al dat stikstof een probleem was. Waarom dan boos zijn op die ene man die de overheid op haar taak wijst?

Zelfs nu durft de overheid geen knopen door te hakken. Het is weer een commissietje, weer een onderzoekje, weer een nieuwe kaart, weer een nieuw experiment.

Als ze dit veel eerder hadden gedaan, hadden we een rustigere transitie kunnen maken maar nu moet het helaas allemaal abrupt en onder dwang. Dat is wat niemand wil maar helaas heeft de overheid het zo ver laten komen. Je zal je pijlen op juiste mensen moeten richten.
Lees:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En deze trol doet het alleen uit persoonlijke overtuiging en vind dat het 'gewoon' gedaan moet worden... tjah, en wie is weer de lul? De maatschappij.
Straks hele land stilgevallen, mensen werkloos thuis, 30 op de snelweg omdat het volgens hem allemaal persoonlijk 'niet snel genoeg ging'.
Ik geef je gelijk over rutte en zijn kutkabinetten en bedrijven welke woekerwinsten maken over de ruggen van de maatschappij. Door zijn persoonlijke geldingsdrang wordt de maatschappij nog een keer gepakt.. Dan ben je gewoon een lul in mijn ogen.
1947-2016
pi_206529718
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waarom moet een bedrijf als shell wat elk jaar muljarden winst maakt. Zoveel vrijheid krijgen. Iedereen weet inmiddels van stikstof en iedereen doet zilang ik maar niets hoef te doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 2 november 2022 @ 09:57:16 #265
319979 Fok-it
All is well
pi_206529723
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lees:
[..]

Ja dat is niet wat hij zegt he. Want deze man is geen troll, deze man wil dat de overheid zijn shit fixt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 2 november 2022 @ 09:57:41 #266
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206529728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lees:
[..]

De 'trollen' zoals jij ze noemt is een direct gevolg van decennia falend beleid van de overheid...
pi_206529770
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja dat is niet wat hij zegt he. Want deze man is geen troll, deze man wil dat de overheid zijn shit fixt
Alleen de overheid gaat de consequenties niet voelen, die komen bij de maatschappij terecht.
Daar denkt hij geen moment over na. Alleen maar 'ik wil'.
1947-2016
  woensdag 2 november 2022 @ 10:03:47 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_206529787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alleen de overheid gaat de consequenties niet voelen, die komen bij de maatschappij terecht.
En je denkt niet dat de maatschappij de consequenties gaan voelen als iedereen de overheid door laat emmeren?
  woensdag 2 november 2022 @ 10:04:24 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206529797
quote:

[..]
De maatschappij gaat die consequenties nog veel harder voelen wanneer een structureel verzakende overheid structureel niet teruggefloten wordt. Je moet deze man dankbaar zijn.

Precies dit soort stompzinnig kortetermijndenken heeft ons gebracht waar we nu zijn.
Huilen dan.
  woensdag 2 november 2022 @ 10:06:34 #270
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206529832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Integendeel, het lijkt me enorm in het belang van het land om die eeuwigdurende vervuilende en desastreuze industrietjes eens een beetje aan te pakken. Welke belangen bedoel je dan precies?
pi_206529843
quote:

[..]
De overheid had bij het maken van hun beleidsregels over de gevolgen voor de maatschappij moeten nadenken deze man kaart heel terecht het falende beleid aan. De enige observeerbare troll hier ben jij door deze man een pijnelijke dood te wensen en te weigeren het falende rechtse beleid als oorzaak aan te wijzen.
pi_206529845
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 10:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En je denkt niet dat de maatschappij de consequenties gaan voelen als iedereen de overheid door laat emmeren?
Die zijn er nu al. Alleen als je die over een langere tijd uitspreid is het wat beter te behappen.
1947-2016
  woensdag 2 november 2022 @ 10:08:15 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_206529850
En nog maar eens een doodverwensinkje van Red. Heb je zijn seksuele voorkeur al achterhaald? Misschien is het wel een vuige nicht, moest er ook nog eens bijkomen
pi_206529853
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
@:Lospedrose 'uber-homo'
@:Red_85 'hiv-nicht'

Goeie argumenten....
Ik wil dat je deze even aanpast vriend, of even mij gaat quoten waar ik dat zeg.
1947-2016
  woensdag 2 november 2022 @ 10:08:26 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206529854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 10:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-
Deze vent mag van mij lekker doodvallen waar hij staat. Te grote consequenties in 1x voor de maatschappij omdat hij even zijn persoonlijke gelijk wil halen.
Egotrippert.
Tegen deze ijzersterke argumenten is natuurlijk niks opgewassen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')