Ik voel gewoon een kokhalst neiging opkomen bij het zien van dat plaatjequote:
Van onze vriend Google gekopieerdquote:
quote:Een cum tribute is een eerbetoon met sperma. Het is vooral populair bij jongere koppels, omdat jongere mannen het aangenaam vinden als andere (vreemde) mannen hun partner als opwindend ervaren. Uiteraard zijn er ook vrouwen die dit een spannend spel vinden. Het is vooral veilig.
Het werkt als volgt. De vrouw uploadt een (expliciete) foto van zichzelf. Mannen worden vervolgens opgeroepen deze foto af te drukken en erop te masturberen. Ze moeten dan hun eer betonen door klaar te komen op de foto. De man dient dan een foto te maken van het eindresultaat (een foto met een kwak erop) en deze foto ergens uploaden of terugsturen naar de vrouw.
@de_boswachter hoe werkt ditquote:Op maandag 25 juli 2022 18:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Van onze vriend Google gekopieerd
[..]
In het Engels zou ik zeggen spetterletter maar in het Nederlands, geen idee.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:46 schreef Marsenal het volgende:
Hoe noem je het als je eindeloos kwakt op foto's van ndgm maar ze niet opstuurt?
Geen idee, normaliter stuur ik ze altijd gewoon naar @Naardegallemiezenquote:Op maandag 25 juli 2022 19:46 schreef Marsenal het volgende:
Hoe noem je het als je eindeloos kwakt op foto's van ndgm maar ze niet opstuurt?
De u doet het inmiddels weer gelukkigquote:Op maandag 25 juli 2022 20:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Geen idee, normaliter stuur ik ze altijd gewoon naar @:naardegallemiezen
Oue laptoppiequote:Op maandag 25 juli 2022 20:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De u doet het inmiddels weer gelukkig
Dit deed ik in 2002 alquote:Op maandag 25 juli 2022 18:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Van onze vriend Google gekopieerd
[..]
Vind dit zo ontzettend milieubewust van jequote:Op maandag 25 juli 2022 18:25 schreef Sfancta het volgende:
Ik drkte de foto niet af, maar kwam op het scherm.
Zat vroeger bij de scouting, heb daar leren knopen. Ff paalsteek links en rechts.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vind dit zo ontzettend milieubewust van je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |